Rabu, 27 Mei 2015

KEMANA DUIT 42 BILION RINGGIT HILANG?















MANA PERGI 42 BILION RINGGIT
bro..ada suara suh presiden 1mdb behenti..muhyidin kata pecat ceo..kemudian penonton bersorak gumbira..pd sy muhyidin cuba mgencing..pecat ceo 1mdb kemudian dakwa ceo itu mmg bijak..tp hutang tetap hutang..x muingkin 42billion akn kembali bila pecat ceo..

sama gak dgn presiden letak jawatan, hutang masih hutang..lihat bagaimana mahatir TERPAKSA letak jawatan tetapi dia merancang sume PM2 selepas mahatir letak jawatan..lihat bagaimana mahatir mgunakan teknik british iaitu mgunakan org tempatan utk megalih pandangan rompakan..sama mcm umno ditubuhkan

-adalah mjd WAKIL British utk myamun..kalo najib letak jawatan, apa plan muhyidin utk gst?kesan gst masih ada walaupun gst dihapuskan.x mungkin telco company bole terima dikenakan cukai 10%, x mungkin pepsi cola mahu turunkan harga..

lihat bila harga minyak naik, barang naik..bila minyak turun harga barang x turun2..apatah lg gst..kesan gst adalah luka yg panjang..mcm ne muhyidin nak urusan gst ni kalo jd PeeMmmm..mungkin muhyidin akan kata on MUHYIDDIN MULA MENYERANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/15


------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

duit dalam puki rosmah............
kah...kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

Bukan 42 bilion Ringgit.

42 bilion Unit!

Tanpa Nama berkata...

whatever it is laa...aku dah malas nak pikir pasal 1MDB nie..tapi yg pastinye aku dan keluarga aku akan pangkah ape saje yg lawan BN/UMNO dan akan start mempengaruhi adek beradek, keluarga2 aku, kawan2 aku yg menyokong BN/UMNO utk berpaling tadah...pangkah ape saje yg lawan BN/umno...hatta jika letak kambing lawan BN/umno pun akan aku suroh pangkah kambing tu...2 tahun lagi PRU14 beb....ramai yg sokong BN/umno skrg blh aku pengaruhi...hope for chain effect..

Tanpa Nama berkata...

BAHALOL

MELAYU TAK PANDAI BUAT KERJA

BAHALOL ; ENTOT PUN TAK PANDAI

APA KATA MUFTI

IKUT AJARAN NABI SAW CUKUP!

Tanpa Nama berkata...

Baru skrang nak pangkah lawan BN? Bro, hari dah petang...dah perabih harta rakyat baru nak sedar..punyalah mendap