Sabtu, 20 Jun 2015

BODOH MACAM SOTONG






FACE BOOK


Ada orang tanya mengapa putus hubungan dengan dap? Sebab mereka hina pas? Sebab mereka hina presiden? Sebab mereka tolak hudud?
Saya jawab saya tak tahu....
Dia bertanya lagi. Bukankah pkr juga hina presiden sampai pas pulau pinang nak boikot prk Permatang Pauh? Bukankah pkr juga tolak hudud pas? Mengapa dengan pkr ok dengan dap tak ok?
Saya jawab saya tak tahu...
Dia tanya lagi habis apa yang tuan tahu?
Saya tahu UMNO tu penipu dan orang yang percayakan UMNO adalah bodoh...



-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terbaek...

Bodoh dulu kini dan selamanya...

Elok Sgt lah selingkuh dgn UMNO..

azdes berkata...

Hahaha jawapan cerdik

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah...kah...Umngok bodoh piang...kah..kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

Mantap !!!!

Orang PAS BODOH sekongkol dengan UMNO

UMNO ada duit , PAS papa kedana gaya ROHINGYA nampaknya

ROHINGYA pakai SERBAN , of course!!!!!