Sabtu, 20 Jun 2015

MASIH LAGI SOTONG






FACE BOOK


Pak Lebai ni mmg bodoh dan ketagih untuk dikencing... Dah kena kencing, nak lagi.. Mula2 bln Mac.. Lps tu Mei... Nak lg kena kencing bln oktober... Hahaha ketagih sungguh...

Harap ke lebai ja tp bodo.






































--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Abang TT, wo tak tahu nak cakap apa apa... ini macam muka kamu nak lekat orang punyai buntut...maksudnya orang tak hairan kamu langsung, main kamu sahaja, kamu masih ada harapan untuk dia, saya rasa sebab kamu ini tak tahu letak muka kamu di mana... sudah nak naggis. Dap dan pkr sudah tak mahu you, bn pun rasa kamu tak selaras dgn mereka... pas dan ulama ini upaya pelacur... ttp palacur ini lebih ada maruah drpd pas ulama sebab mrk cari duit sendiri...pas ulama memang jenis manusia yg menunjuk mrk mulia sangat ttp syok sendiri, nak orang lain tengok dia untuk syok sendiri...jadi rakyat malaysia yg bermaruah dan ada cita yg mulia.dan pakatan juga, jgn bagi harapan utk pas langsung, jgn buang masa dan jiwa, jgn kerjasama dgn mereka lagi kecuali pimpinan pas dah tukar orang lain, masa itu baru cakap kerjasama ttp mesti ada syarat. Orang yg sudah buat dosa kecil atau besar, orang ini harus menerima karma mrk, tanggung itu akibat dia...

Awanama berkata...

Say no to mat serban aka ular dalam semak..memalukan..bodoh piang!!!

Awanama berkata...

Kekecewaan penyokong PAS. Lawak betul lah.

Awanama berkata...

Pemimpin yang tak tengok berita berita dunia dalam CNN BBC AL JAZEERA pasti nya otak otak dalam mangkok tempurung kelapa saja

Benggap dan Bahalol

Tengok gaya nya pemimpin PAS hanya tonton berita berita dalam AL BAHALOL saja

Bila makan gaji buta main facebook tu lah hasil kerja nya dari budak hingga ke tua

Apa lagi boleh di harap kan

Sudah di TAKDIR begitu kot

Awanama berkata...

mungkin ust ni x bodoh..aku fikir ada galang ganti dgn balak.ilmu sutut utk mnakut2kan rakyat kelantan.baca artikel tt yg lepas. ust2 ni takut pd sultan dibelakang tp lakonan hanya takut pd allah..baca malay ruler..searab2 mana pun bahasa ust2 ni tp takut dgn kezaliman..sb tu hanya ditekankan hukum, nahu tp tak berani tegur kezaliman..pnakut ..umar pun penah tak bersetuju dgn nabi. nabi pun x dpt jwb soalan2 spontan dari umar.. ni kan plak presiden pas..org2 yg buat senarai chai ini mmg chai..chinChai je..lepasan kem taliban msia kot..