Khamis, 21 Januari 2016

APA KHABAR YB







YANG AMAT

 BERHORMAT

APA KHABAR

ADA SEHAT
SAJE TANYA 

JANGAN 

MARAH





-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Yang ini patut kena guling dulu.MB ni banyak duit dalam tabung bauksit.muka dia pun macam kepala bana. Semua masih ingat masa PRK dulu dia buat simbol kepala bana.kah.kah..kah..

panglimo potaseh berkata...

Jawab Wai-B(butoh) Embie Pahang:
"Den sehat jo .. sobab udaro di Pahang ni dah borosih .. tapi den raso tak sabar lah nak tunggu tigo bulan lagi .. tu den tongah doa pado Allah-taala ni, supayo tigo bulan tu jadi sebulan jo".

Awanama berkata...

Sudah KAYA apa mau susah

Harta tak habis 7 keturunan lah

YB bukan bodoh kan

Standard Otak SONGKOK TINGGI kan

Awanama berkata...

Embie doa tak iklas nampaknya...orang berdoa tunduk kepala... dia tengah tengok apa plak tu?