Khamis, 21 Januari 2016

SEMUA SOKONG MUKHRIZ





SEMUA 

SOKONG

MB KEDAH




1,000 berkumpul nyatakan sokongan terhadap Mukhriz
Hampir 1,000 orang berkumpul di perkarangan Bangunan Umno Negeri Kedah di Alor Stari malam ini sebagai tanda sokongan kepada Menteri Besar Mukhriz Mahathir.

Mereka berkumpul sejak pukul 8 malam, menunggu ketibaan Mukhriz di bangunan itu dikatakan untuk menghadiri mesyuarat Umno Bahagian Jerlun.

Sebaik sahaja Mukhriz yang juga ketua Umno bahagian itu tiba kira-kira pukul 9 malam, orang ramai melaungkan kata-kata sokongan terhadapnya




KAH KAH KAH



woit
kalau 1000 datang ini hebat
kalau 1000 kumpul ini rekod
tak bayar
tak ada nasi bungkus
tak ada bas
datang kerana semangat
ini betul hebat
satu sejarah untuk ketuanan melayu
kah kah kah
dah macam pakatan rakyat
kah kah kah

CUKUP HEBAT 

-------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

najib tak perlukan org pandai..hanya kesetian jd keutamaan..biar bodoh asal setia..mukriz bukan pandai pun..kalo tak kerna babak, apa pun tarak..legasi penyamun wajib di sakakan..isu mukriz ini hal cikai..tppa lg besar, jpa lg besar, re budget lg besar..biarkan je mrk bperang..dah bertan2 filem lakonan direkacipta..kalo benar jujur dan berani, lawan tokey atas, lawan najib sb gst..ni tak, yg dipertahankan isu mukriz yg dah kaya..nape tak pertahankan tanah air, subsidi,udara?atau hilang mukriz maka ilang kontrak ilang fulus bagi tokey2 dibelakang sokongan tu??

Awanama berkata...

sgt sokong bro... pendek tp tepat