Khamis, 21 Januari 2016

CUKONG SOKONG TPPA







BiLA

CUKONG

SOKONG

TPPA

ERTiNYA

TAK MOLEK

UNTUK BUMi

Bantah dengan fakta, kata 7 persatuan peniaga kepada demo bantah TPPA


Menyokong penuh langkah kerajaan menandatangani Perjanjian Perkongsian Trans Pasifik (TPPA) pada Februari ini, 7 persatuan peniaga menolak sebarang bantahan yang dikemukakan mengenai perjanjian itu.

Presiden Persekutuan Pekilang-pekilang Malaysia (FMM) Datuk Seri Saw Choo Boon berkata setiap bantahan perlu disertai dengan fakta yang menyokong dan bukannya menyebar berita tidak benar.

"Ini negara bebas, sesiapa saja boleh membantah tetapi saya fikir orang yang membantah mesti bertanggungjawab.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/bantah-dengan-fakta-kata-7-persatuan-peniaga-kepada-demo-bantah-tppa#sthash.6xCnUAO2.dpuf


KAH KAH KAH

woit
bukan susah nak faham
bukan susah nak faham
bila cukong sokong
itu tanda melayu rugi
bila cukong sokong
itu tanda melayu ditipu
bila cukong sokong
ertinya melayu mampos
kah kah kah

CUKONG LAGi

-------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Cukong sokong .. yang luluskan TTPA Lanon Melayu .. yang ramai akan mampuih Melayu .. Raja cam ne pula .. kekadang aku tak tahu apa gunanya Raja Melayu, selain drp intai anak bulan, pegang botol dan entot secara antarabsngsa.

Awanama berkata...

sedangkan menteri pun bckp tidak berdasarkan fakta, ini pulak cukong.glc2 sume milik negara tp pengerusi, projek2 sume kroni punya..kroni mahatir ka, kroni najib ka..mcm ne mamat cukong ni bole paham tppa, sdngkan mamat pointer pun gagal paham, sdgkan tok pa pun tak faham..ni negara bebas? bebas bg cukong bebas bg perompak penyamun..kalo bebas nape ada akta baginda queen lagi, poca pota tu apa lancau..dia ingat sume melayu mcm mata2 ke bole dibeli dgn dolar?kalo akta utk keselamatn, nape takda pengesan bom kat klcc, takda anjing pegesan diklia, nape bjuta2 tan dadah dirampas dan dpenjarakan tp tokeynya takda dgr cite?yg bahaya tu org awam atau penguasa2 yg mpunyai akses kpd senjata atau keselamatan?cukong cuma mbodohkan melayu yg bodh sptnya..