Selasa, 12 Januari 2016

SELAMAT HARI LAHIR









SELAMAT 

HARI LAHIR 

YA USTAZ













Memandangkan memberi ucapan birthday, belum ada ulama memfatwakan bidaah, sama ada hasanah atau dolalah, maka amat ramai ucapkan itu kepada saya.
Walau bagaimana pun, terima kasih kepada semua.



------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haha..Islam menyentuh semua sudut...hal taik cirit nko pun..sumer kene amik kire.. kene ukur berapa hun titik2 cirit..timbang taik cirit nko tu.. syumul..

Tapi lps ko banyak mengaji Islam.. ko akan jadi bertambah bodoh dan berpwrut boyot mcm Haji Hadi.. hampeh belaker..

Tanpa Nama berkata...

yang terang halai haram pun dah belambak
tapi ramai yang langgar jugak
sendiri jugak mau tau la tak payah lah banyak sangat nak jadi jora
cukup lah Allah Maha Mengetahui akan segala dosa hambanya
tunggu saja hari bicara semua makhlok tak perlu peguambela
cukuplah anggota diri sendiri akan jadi pendakwa tak payah upah
takut lah kamu hai manusia akan hari itu
kalau dah tau dosa pahala nak buat jugak lantaklah
sendiri tanggong cuma bila mati ada orang tanggong mayat kita
jangan sambil depa tanggong mayat kita depa sumpah seranah kita
sebab masa hidup nampak macam perangai syaiton
ada akai pakai

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ini mubah, ini adaLah modaLLah, bidaaH, ini adaLah minah hasanah ...mesti di henti-kan
Supaya moraL dan aqidaH isLamiyah mencanak naik...Dan tak patuH syariaH.... Malu kita duniya isLam mengejek kita... Aminnnn

Tanpa Nama berkata...

Happy Birthday Hajji

Moga panjang umur murah rezeki dan sehat selalu

Alhamdulilah

Tanpa Nama berkata...

Kalau hepi besday diharamkan...nanti sooltan nak bagi pingat pada hari apa kah kah kah