.

Rabu, 30 Mac 2016

APA LAGI LU MAU





TERANG JELAS

TUNTAS

Hudud Hanya Di Bincang Orang BODOH Kata Nazri

Menteri Pelancongan dan Kebudayaan  Mohamed Nazri Aziz menempelak mereka yang berdebat mahu pun bertelingkah soal Pelaksanaan hudud di negeri Kelantan sebagai ‘orang bodoh’.
Politikus lantang itu berpendapat, tiada apa yang perlu dirisaukan mengenai agenda hudud PAS kerana pada dasarnya kanun keseksaan berasaskan Islam itu bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan dan tidak akan dilaksanakan di Malaysia.
“Mereka yang bercakap tentang perkara ini, tak kiralah daripada parti mana sekali pun, adalah bodoh. Ia hanya boleh berlaku sekiranya Perlembagaan Persekutuan diubah
KAH KAH KAH

WOIT

APA  LU MAU

SUDAH JELAS

SUDAH TERANG

KAH KAH KAH

------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dh byk x parti pas di bodohkan oleh pemimpin umno.....jk pengikut penyokong pas yg tk mau di bodohkan....jauhkan diri dr parti pas + ikatan = umno.

Tanpa Nama berkata...

Tak ada org komen sgt bloq lu lately apa org sudah bosan dgn cerita kutuk najib atau org sudah bosan mengutuk najib.penjelasan tuntas muntas dr nazri mulut tempayan ko ambik.hari tu sikit lg nak kena dgn sultan johor.org macam tu kena petir baru nak insaf agaknya.bkn ke undang undang atau perlembagaan negara tu dicipta manusia maka tdk ke manusia juga boleh merubahnya.sedang kuasa kebal rajapun bleh terhapus.sedang Allah itu yg lebih berkuasa kita disuruh berusaha yg menjayakannya adalah Dia.Dia yg membolak balikkan hati manusia jika Dia ingin nazri azizpun akan sokong hudud nanti.

kampong lad berkata...

1.depa kata hudud hukum allah taala, ok boleh la terima tapi naik taraf mahkamah syariah tu hukum allah taala jugak ka, surah apa ayat berapa?.

2.perjalanan atau operasi parti pas pun tertakluk kpd undeng2 sibil (dibawah pendaftar pertubuhan), apa cerita ni.

3. depa ni ulaq dlm semak, akronim ulamak.

Tanpa Nama berkata...

Yang percaya Hudud = bodoh
Yang percaya negara Islam = bodoh + bangang.

Dengan penjelasan nazri , jelas Malaysia bukan lah negara Islam.
Malaysia amal-kan Sekular.
Ini benda yang terang benderang sejak hari pertama Malaysia di-lahirkan.

nazrio dond dolla berkata...

Penguatkuasaan agama menjadi Medan bisnis, intakintai orang corn cake boLeh syok n kutip denda...ITU denda menurut ajlus sudah rasaah Ker...