.

Selasa, 29 Mac 2016

BERITA BAIK HARI INI






BERITA BAiK

HARI INI

TERiMA KASEH

YANG BAIK

BUDi





Salam hormat,

Adalah dimaklumkan bahawa kutipan derma untuk Sdr Mat Sabu yang dijalankan oleh #SahabatMatSabu telah berjaya mencecah RM200,000.

Dengan ini diumumkan bahawa, tabung ini akan ditutup secara rasmi. #SahabatMatSabu mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penderma.

Akaun ini akan diaudit dalam masa terdekat dan jumlah rasmi juga akan diumumkan.

Hari penyerahan duit kepada pihak peguam Mat Sabu juga akan diumumkan dalam masa terdekat.

Terima kasih rakyat Malaysia!

HISHAMUDDIN RAIS
ADAM ADLI
MANDEEP KARPALL

SUARA YANG MENYOKONG
Nak carik lagi 85k .. gwa rasa no hal lah .. taik gigi je .. betul tak Bang Mat Bronson .. kah kah kah, nanti bila dah genap 200k gwa baru stori. on LAPORAN SAHABAT MAT SABU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/1/1

LAGI SUARA ITU
Disebabkan kutipan pun semakin perlahan..60k lagi tu.. kumpul ja duit MP dan Adun Pakatan yg ada.. sorang 500-1k..cukup la.. MP2 adan ADUN2 ni..kita tahu.. mereka mampu tarik duit dari org ramai dgn ucapan berapi2.. skrg tiba masa mereka gembleng pakat2 bagi duit poket sendiri pulak.. 

Yg PAS jgn minta ya.. kita tau.. kedekut pahit..duit orang ramai.. laju je derang minta atas nama tohan..duit poket sendiri..sorilah yer.. sampai duit gaji drebar sendiri yg diperuntukan gomen pun..ada yg kebas jugak..kahkahkah.. on LAPORAN SAHABAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/12/16


-------------

3 ulasan:

Boley Jalan berkata...

Sorry bro Pas tak main derma2 ni........pas ada mesin cetak duit sendiri, al tontonwi kena rm 10k, 1/2 saat je duit turun dr langit.....duit arab bro.

Antoniobraga Braga berkata...

Alo Uncle Mat...kitorang dah payung uncle mat lawan spr...buluh runcingg satut...opps..apalagi...TURUN !TURUN!!! TURUN!!...Taaaaabule tahan dah ni...kasi demo bersih satu kali la macha

nazrio dond dolla berkata...

Abg MD Bronson jangan lupa aku ...duit lebih yu kena bagi insan yg mdmerljkan macam aku...aminnnn.....kakakah