.

Selasa, 29 Mac 2016

KUASA BUNUH DAN KUASA DUIT





BAYANGKAN
   kalau wartawan 
dokumentari ini 
tidak ditangkap 
pasti 
langsung tak ada drama
kah kah kah
kerana ada tangkapan
dokumentari ini
jadi panas
kah kah kah

 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pada Melayu, Kevin ni kapir. Tak perlu dipedulikan. Umat Kafir tiada harga disisi Tohan. Begitu juga rakyat atau pemimpin pembangkang. Akan dilondeh semaksimum mungkin. Jika pegawai gomen songlap 100 juta pun.. malu2 nak bitau nama..Tangkap pun malu2 kucing jo..

Sama mcm kes Amerika sokong Yahudi di Israel. Umat Palestine tiada harga pd nyawa dan harta mereka kerana mereka tidak diredhoi Tohan.

Ini bukan provokasi. Ini adalah masalah sejagat. Bukannya salah menuntut keadilan. Bukan salah mencari kebenaran. Tapi kene usha line dulu bro. Gagal usha line, mmg nahas menanti. Human right kemana.. kelaut jua akhirnya.

panglimo potaseh berkata...

Melayu memandang mulia pada yang kaya, berharta dan bangsawan .. dari mana dan macamana datangnya kekayaan, harta dan sawan itu jangan di tanya .. banyak tanya mampus lah jawabnya .. ingat perihal terlajak perahu dan terlajak kata .. pada si kaya untuk membinasaksn badan kamu tak de sapa akan kata apa-apa. Tu lah sebabnya kita jemput dan bersatu dengan yang Mahakaya untuk berkata dan bertanya.