.

Isnin, 14 Mac 2016

EMPAT PULUH PERATUS ANTI NAJIB








EMPAT PULUH

PERATUS 40%

TAK SANGKA

AMAT RAMAI 

RUPA RUPANYA



Ku Nan dedah strategi gerakan ketua cawangan anti Najib

Gerakan berkenaan akan memperdaya Ketua-ketua UMNO Cawangan supaya menolak kepimpinan Najib Razak sebagai Presiden UMNO dan juga Perdana Menteri.
KUALA LUMPUR: Tengku Adnan Tengku Mansor mendedahkan strategi Gerakan Ketua Cawangan Malaysia (GKCM) yang mahu memperdaya Ketua-ketua UMNO Cawangan supaya menolak kepimpinan Najib.
“Sebagai Setiausaha Agung UMNO, saya dapat makluman ada puak-puak GKCM. Dia akan jumpa ketua cawangan, Pemuda dan Puteri. Kemudian, mereka akan keluarkan memorandum.
Tengku Adnan atau Ku Nan juga mendedahkan terdapat Ketua UMNO Cawangan yang secara senyap berhasrat untuk menyingkirkan Ketua UMNO Bahagian.
“Mesti ingat, ada 40 peratus Ketua Cawangan yang tidak sehaluan. Kita tidak tahu siapa yang tidak sehaluan.
“Mereka akan cuba malukan kita dan kita di cawangan mesti maklumkan apa yang betul dan tidak betul,” katanya.

KAH KAH KAH

woit
tak sangka sangka
ceempedak dah jadi nangka
dalam senyap senyap
dah ada 40% anti najib
kah kah kah
woooooit
ini ramai beeeb
kah kah kah
kita lihat apa akan jadi
kah kah kah

EMPAT PULUH %
--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

40% tu hanya yang sudah mula bersuara .... Yang belum tampil ke depan ...... berapa %

panglimo potaseh berkata...

40% ramai tu .. dalam keadaan ekonomi yang terbantut skrg ini, hasil drp perbuatan Najib dan suaminya .. peratusan ini akan terus meningkat dan meningkat, terpancut-pancut akhirnya terlentuk.

Duit tak dak, projek tak dak, Mat UMNO sangat pantang jika tak dapat projek .. projek tak dak, haluan jadi songsang, masa tu lah kita cekup kepala mereka .. kah kah kah .. suwey betul.

Tanpa Nama berkata...

Apo nak dikato.. sudah bertahun2 Najib dok pebodo kita..sudah setahun Hadi pebodo kita.. kita tak boleh berbuat apa2.. hatta menjentik telor Hadi Awang pun.. xder siapa pun mampu berbuat demikian.

Melayu mmg pengecut..melayu mmg bacul.. telor Ku Nan makin membengkak pun.. xder sapa boleh pegi jentik pun..

Bodoh dan bengap..itulah melayu..Alhamdulillah hidup walaupun diperbodoh UMNO dan PAS saban hari..

Tanpa Nama berkata...

Papagomo dah jadi Papakedana, tapi masih lagi menunggu dedak dari Najib

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol cakap mana boleh pakai

Kalau 40% kata nya

Maka yang betul kira DOUBLE lah

Ada lah 80%

Melayu mana suka BEWAK kan

Sah ada lah 80% tak suka Mat Bahalol

Elok aangat lah

Tanpa Nama berkata...

Botak botak...tak paham lagi ke. Lagi dekat pemilihan...lagi senang kena tarok. So, camna botak..nak hidup ke nak mampus? Botak memilih. Dah le botak, boddo lak tu apa punya suwey la.
Mati botak.

usop ali berkata...

tambah lagi...tapi biasanya percerahan ni selalunya terbalik...kan tt...