.

Rabu, 23 Mac 2016

FBI SUDAH MASUK






BETUL KE

NAK SAMAN?

Saman WSJ untuk keadilan dan pampasan – Peguam Najib ...

www.freemalaysiatoday.com/.../s...

Translate this page
Free Malaysia Today
Oct 29, 2015 - Saman WSJ untuk keadilan dan pampasan – Peguam Najib ... beliau berhak untuk menasihatkan anak guamnya untuk berbuat demikian.

Najib perlu saman WSJ - Nasional - Utusan Online

www.utusan.com.my/.../najib-perlu-sa...

Translate this page
Utusan Malaysia
Jul 5, 2015 - AHMAD ZAHID HAMIDI menyampaikan sumbangan kepada anak-anakyatim sempena Program Tadarus al-Quran Perdana sempena  ...

LTAT selar, mahu saman Rafizi

Rafizi keluarkan kenyataan tidak benar serta mengelirukan mengenai bayaran gratutiti tentera dan pemindahan Pangkalan Udara Sungai Besi.
Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) menyelar Anggota Parlimen Pandan, Rafizi Ramli yang mengaitkan projek Pangkalan Udara Sungai Besi dengan pembayaran gratuiti anggota tentera tamat perkhidmatan.
Pengerusinya, Mohd Anwar Mohd Nor, berkata pembayaran gratuiti kepada ahli anggota tentera yang tamat perkhidmatan tiada kaitan langsung dengan projek pemindahan Pangkalan Udara di Sungai Besi.
“Ia adalah perkara yang berbeza. Justeru, tindakan Rafizi yang cuba mengaitkan kedua-dua perkara ini adalah berniat jahat.
Rafizi mengeluarkan kenyataan yang tidak benar serta mengelirukan. LTAT akan berbincang dengan peguam syarikat untuk menyaman Rafizi berhubung kenyataan beliau yang menjejaskan reputasi dan kredibiliti LTAT,” katanya menerusi kenyataan media, di sini, hari ini.

KAH KAH KAH

NAK BiNCANG

DENGAN PEGUAM

KAH KAH KAH

INI PERANGAI

ISTERI ROSMAH

NAK SAMAN WSJ

KAH KAH KAH

SAMPAI HARI NI

TARAAK HABUK

KAH KAH KAH


------------

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Gwa ingat zaman askar beli mee segera ompek limo henggit sobungkuih .. sapo yang ingat atau ingek-ingek lupo.

Tanpa Nama berkata...

bayar je la duit saguhati askar yang baru pencen. kalau dulu sekejap je dah dapat, kenapa sekarang lambat sangat nak dapat? bongok!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah macai haram jadah spin berita LTAT ke Rosmah jugak

hangpa ni mmg nazak nak mampos lah kalau xde Rosmah dlm dunia ni.. hidup hangpa mcm bongok je tanpa Rosmah. Makin kesian geng haramjadah Rosmah jrg dipublisiti kan lagi oleh DS Najib, so mengutuk Riosmah sekarang ibarat BACKFIRE lah pada geng haram jadah mcm korang. Rakyat dh sedar pembohongan Pakatan Haprak. Join le dgn sape pun rakyat dh sedar!

Untung Rosmah banyak Pahala dapat dr geng bongok.

Tanpa Nama berkata...

Memang benar wang ganjaran atau gratuiti apabila sasaorang tentera menamatkan perkhidmatan/bersara dibayar oleh kerajaan, bukan LTAT. LTAT hanya membayar caruman anggota tentera dari gaji bulanan mereka termasuk dividen.

Tanpa Nama berkata...

Gambo minah mat saleh tu nape sekerat aje tuan tt. Jgn buat bahan pulak mcm tantawi al pornowi tgk blue pastu xnk byr.kahkahkah. Xleh bygkan kat mana serban dia time tu.kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

FBI ini apa kebende ???

Fellow BERAK Institut ke ????

Busok.... Busok... Busok....

Tutup!!!!!!

Apundek aaaaaa