.

Rabu, 23 Mac 2016

PARTI KLUK KLAK






PARTi PAS

KLUK KLAK

FLiP FLOP

PUTAR ALAM



PAS tidak dijemput kerana terlalu bercanggah – Zaid


Parti Islamik itu selalu tukar kedudukannya berkenaan hudud dan penyelewengan, justeru menyukarkan kerjasama
KUALA LUMPUR: Sikap PAS terlalu bercanggah dengan kenyataan mereka maka tidak membolehkan parti Islamik itu menyertai gerakan ‘Selamatkan Malaysia’, kata bekas menteri undang-undang,  Zaid Ibrahim.
“Mereka kata mereka Islamik, tetapi menyokong penyelewengan…dimana Islamik-nya? Hari ini mereka mahu hudud, esok mereka kata tangguh dahulu…sebagai sebuah kumpulan reformasi, kita tidak boleh terima politik seperti itu. Lebih baik bagi saja PAS pada UMNO,” kata Zaid.
Beliau juga menambah perikatan pembangkang kurang beban dan lebih bersih tanpa pembabitan PAS

KAH KAH KAH

INI KEMPEN
SELAMATKAN MALAYSIA
PAS TIDAK DIJEMPUT
APAKAH MAKNANYA
PARTI PAS INI
PEROSAK MALAYISA
MACAM GEROMBOLAN
SAJE TANYA
JANGAN MARAH

KAH KAH KAH

----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


..president ni blur sungguh ...da tenggelam punca ...heran ..die sdar x apa yang dia buat..? xboleh pikir me..... huh.. xboleh imagine kalo die jd PM ....chaotic ....frightening indeed... no wonder Kat ganu x boleh lame brtahan ...

Tanpa Nama berkata...

nasihat pada pas klantan ... ada 2 thn lg ni rembat la apa yg boleh ... kompom trsungkur pada PRU 14 nnti ... Pas ni parti syok sendiri .... prasan rakyat sokong ... sbnarnya rakyat tnggu nak campak dlm tong sampah je

nazrio dond dolla berkata...

Walaupun kLuk~kLak tapi parti pas
Sangat Di perLukan saLam taman
SYURGA PETAi ...
Sapa nak buat LawaK daLam
Taman SYURGA PETAi
Tak kan SYURGA sunyi
Tak kan SYURGA siang maLam
KongkeK bidadari sahaja
Tak kan SYURGA makan PETAi onLy

Tanpa Nama berkata...

Bebudak BAHALOL boleh pakai ke ????

Tengok PORNO jimat letrik ke ????

Kepala Otak