.

Khamis, 31 Mac 2016

MAHAREMBAT






INI SABDA

MAHAREMBAT




Najib ingatkan orang kata 'dia' maha zalim, maha firaun

"Di mana duduknya Mahathir  sekarang...dia tidak duduk sebaris UMNO lagi, dia tidak duduk dengan pejuang yang setia dengan perjuangan.
"Dia duduk dengan orang yang dahulu dia cakap rasis, cauvanis, komunis, anti-Islam dan anti-Melayu. Apa kita nak kata dia sekarang. Kita pertahankan dia selama 22 tahun. Orang kata dia maha zalim, maha firaun...bukan saya kata, mereka kata. Saya menyambung apa yang mereka kata.
"Sekarang, dia duduk sebaris (dengan mereka)...di mana letak maruah diri. Kalau kita tidak ada apa-apa, sekurang-kurangnya kita ada maruah," kata perdana menteri sambil menegaskan bahawa rakyat tidak lagi terpengaruh dengan usaha menjatuhkan kerajaan tanpa melalui pilihan raya umum.
MAHAREMBAT

rembat harta

negara

rembat harta

rakyat miskin

berbilion bilion

sampai negara

bangkrap

kemudian jadi

mahaputar

memunah negara

MAHAREMBAT



--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah kena kencing hidup hidup Lanun-Bugis nih dengan cina buntat-lho, Dr Lie-ner PHD from degree mill worth $995 masih nak berlagak.....jatuh dia nanti lebih aib dari Anwar Ibrahim!

nada berkata...

Mader pandai mkn pandai simpan najib pandai mkn tak pandai simpan sudahnya berak bertabur memalukan org.kelakar pun ada aku tengok najib berucap depan nenek nenek.entah kemana cucu cucu baya kj pergi.sedang pergi enjoy dgn duit rembat agaknya.org suruh rembat bola biar dpt piala dunia dia buat rembat duit.habis camno

Tanpa Nama berkata...

Siapa dah tengok cerita State of Fear Murder and Money in Malaysia?
seram dowh, Na jib pegang watak hero jahat ~~