Isnin, 21 Mac 2016

MASIH TULEN



MASiH PATUH


MASIH SETIA

TAK BERUBAH

MASiH TULEN


Rayani Air indah khabar dari rupa – Timbalan Menteri

Syarikat penerbangan itu tidak sepatutnya mengaku patuh syariah jika gagal menunaikan janji dan menepati masa penerbangan.
PTALING JAYA: Seorang Timbalan Menteri menegur syarikat penerbangan patuh syariah pertama di negara ini, Rayani Air, kerana membatalkan penerbangan sesuka hati sehingga menimbulkan kesusahan kepada penumpang yang sudah mengatur pelbagai urusan.
Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Asyraf Wajdi Dusuki berkata, Rayani Air bukan sahaja indah khabar dari rupa tetapi juga gagal mematuhi prinsip patuh syariah yang sebenar.
Katanya, Rayani Air sepatutnya bukan hanya perlu berbangga dengan peragaan pakaian krew yang menutup aurat tetapi juga perlu menunai janji dan menepati masa, yang menjadi salah satu prinsip syariah.

KAH KAH KAH

masih patuh syariah
masih ikut syariah
ikut syariah arab
patuh shariah arab
arab selalu lambat
arab tak tepat waktu
kah kah kah
tak caya tentang arab
arab tak hormat masa
kah kah kah

YA HA Bi Bi


------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Membatalkan, terlambat dan tercepatkan sesuatu purkara adalah kehendak yang esa juga .. ia dah di tetapkan sejak azali lagi .. mana kita boleh lawan dengan tentuan yang esa .. kalau batal maknenye batal lah, maka ade heeekmahnye. Lawan maknenya lawan yang esa .. kamu boleh dihumban dalam neraka nanti. Kipidap Rayani Air janji tutup aurat .. itulah satu-satu nya perlakuan yang di perjuangkan oleh ostad kito dongan bersungguh-sungguh.

nazrio dond dolla berkata...

Aku daH cakap...
Patuh syari'ah yg di banner2kan
Patuh syari'ah yg di pampLet_kan
Patuh syari'ah yg di bank2 kan
iaLah patuK~patuK syari'ah
iaLah babi panggang
Yang teLah Di sembeLih
OLeh xionist meLaLui tangan
Pak arabiya....manakaLa babi yg
TaK sembeLih xionist bagi pada
Tangan kspitalis sekuLar