.

Jumaat, 11 Mac 2016

ROTAN PINK






 ROTAN PINK
Apa lagi yang nak di kaji .. kalau dah negeri pemerintahang Isle teruskanglah .. dah puloh tahung ambo donga mu royak nak potong tange dan rotan niih. Nanti upocaro rotan buleh buak kak stadium dee, punguk tikek .. full house lagi, 40,000 pononton. 

Cari penajo, ambo ghaso Datuk Vida boleh sponsor .. tukang rotan kena pakai pink lah. Poooh sambil ikuk perintah tuhe, pitih pong dapak .. itulah rezeki tuhe namonyo. Lagi ramai ore ngentot cara haram, lagi kembong poket kito .. kah kah kah. Pitih dah banyok tok seh potong balak lagi dee, banjir pong tak dok .. hemdulilla. on INGATAN SEBELUM MEROTAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/10/16





--------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hudud, rotan, potong tangan dan yang sewaktu dengan nya ialah lagu lama menutup kemaluan.ibarat mimpi berahi disiang hari, ibarat anjing idamkan tulang..jgn dok dilayan puak2 hudud ni..biarkan je ust2 tu menyalak di gunung andes atau dipuncak piramid..kita jgn layan..sb akhirnya, tuan haji hadi sotong yg bg keputusan, yang lain terus melutut tunduk tawaduk dan bertanduk..

Tanpa Nama berkata...

Rotan - MADE in Malaysia - Souvenir ter-baik Melawat Malaysia

Kalao merotan -rotan boleh elak MH370 hilang...teruskan lah
Kalao merotan -rotan boleh elak MAS dari meletop...teruskan lah

Kalao merotan -rotan boleh jadikan Hantu Kopek diPootarjaya jadi selim-melim macham Ziana Zain...hahahahahaha

Hata Ben Ross berkata...

agak agak lah nak berjenaka pon.. tegur or komen dgn ilmu cam ustaz kazim.. sbb kita x pasti mungkin bebudak skola rendah terbaca.. pengetahuan bebudak kecil tak pandai memahami bahasa kias..

Tanpa Nama berkata...

Budak2.. makcik felda.. gi main jauh2..

Kami ni Kelab Ahli Neraka.. hang pun sama.. tak layak kawan dgn kami yg dah tak minat nak masuk syurga. Pegi main jauh2.. syoh..syoh..

Tanpa Nama berkata...

Ostaz kazim nk jd contoh? Lulus pon takat diploma tahfiz. Tp jgn kato ini kelab neraka. Nauzubillah. Kito nk tegor kjaan zalim. Tp napok gaya kjaan terus bk jadi firaun. Ini masaelah besar. Melayu pulak terus layuuuu. Huhu

panglimo potaseh berkata...

Ostad Kazim jadi contoh .. contoh apa .. nak cerita nabi kenduri jamu roti jala, nauzubillah. Nak cerita cam mana suami nak pasong dan nyoyot bini .. lepas tu lekeh-lekeh hadirin gelak .. yang pompuan atas bawah ngangga seronok gelak.