Selasa, 22 Mac 2016

SERATUS JUTA BANYAK OOOI





INI BETUL

MARAH ATAU

ACAH ACAH

NAK TUNJUK

ANTI RASUAH


Songlap RM100 j: KJ perlu bertanggungjawab
SHAH ALAM - Pemuda Pas mendesak agar Menteri Belia dan Sukan (KBS), Khairy Jamaluddin Abu Bakar bertanggungjawab sepenuhnya atas salah laku pegawainya dalam kes melibatkan penyelewengan dana RM100 juta.

Ketua Penerangannya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, apa yang berlaku merupakan kelemahan yang tidak dapat dimaafkan meskipun Khairy menjelaskan penyelewengan tersebut tidak dapat dikesan oleh kementerian kerana suspek berkenaan menggunakan prosedur yang tidak memerlukan kelulusan pihak atasan.

“Amat mustahil penyelewengan sebesar ini berlaku dalam masa yang singkat dan tanpa konspirasi daripada pentadbiran tertinggi kementerian.

“Pemuda Pas mendesak agar Khairy berundur dan meletakkan jawatan dengan kadar yang segera kerana telah terbukti gagal untuk memastikan wang rakyat diurus dengan sebaik mungkin oleh KBS,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
menantu abah ni
apa sudah jadi
senyap sendiri sendiri
tak komen tentang 1MDB
tak komen deklarasi rakyat
ada apa apa ke?
sokong yang mana?
sokong siapa?
kah kah kah
bila ketua pemuda senyap
ini jadi pelik melik
kah kah kah
tetiba meletup 100 juta
kah kah kah

KESIAN DiA

--

-------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Diam-diam ubi Menantu Abah ni rupanye .. kalau takat dua-tiga tongkol ubi yang ilang kita okey lagi .. ni lebih 100,000,000.00 henggit .. cilaka betul. Hokooomnya Potong tangan jugek ke?

Menantu Abah kena tanggung dan jawab .. jangan duduk atas jawatan dan gaji saja. Aku tahu jawatan Menteri di Tanah Islam ni boleh sedut berkepuk-kepuk duit .. tu sebab mereka amat sayang pada jawatan tersebut.

Dah tiba masanye kita ikut contoh Menteri Negara Kapir .. di Korea contohnye, PM berenti hanya sebab feri terbalik .. di Singapura Menterinye letak jawatan hanya sebab percubaan untuk ngontol je. Jawatan Menteri di negara kapir dipandang sangat mulia .. sedut duit dilihat sangat cemar, ia boleh rosakan negara & rakyat untuk beberapa generasi .. ia bukan soal apa akan jadi pada penyedut duit tersebut, selepas dia mampos nanti.

Tanpa Nama berkata...

Skang ni gua nak tau bila Lu nk reveal cerita sakmongkol + iqbal.. Pergi tanya sakmongkol di Raub.. Tu pn klu die ada d kwsn la.. Klu x.. Mmg betul la Lu xda Telor.. Terbukti org Negri semilan bangang.. 1 grup la kau dgn rosmah hasan malek n KJ.. Kahkahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

melayu mudah lupa
melayu mudah lupa mahathir
Melayu lupa cium tangan
Melayu lupa jasa mahathir
Melayu lupa bakti mahathir
Melayu lupa fikrah mahathir
Melayu nampak najiba berkuasa
Melayu akan lupa mahathir
Melayu akan lupa najiba selepas najina diturunkan takhta kah kah kah
Melayu hanya setia kepada wang kuasa pangkat kedudukan keuntungan kah kah kah
Tak setuju...komen amar maakruf nahi mungkar