.

Selasa, 15 Mac 2016

SIAPA PUNYA CERITA?






APA MAKNA

BERITA iNI?




'Saya dah letak jawatan bertahun daripada Petronas'

SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri,  Dr Mahathir Mohamad yang baru-baru ini diumumkan telah ditamatkan khidmatnya sebagai Penasihat Petroliam Nasional Berhad (Petronas) mendakwa telah bertahun melepaskan jawatan tersebut.

Namun, menurutnya, Petronas menolak peletakan jawatannya dan elaun yang telah dikembalikan.

"Mereka (Petronas) masih mahu membayar elaun bulanan ke akaun saya. Saya telah meletakkan jawatan kerana saya fikir saya tidak patut menjadi penasihat yang tidak menasihat dan dibayar tanpa berbuat apa-apa," katanya melalui catatan terbaharu di blognya, hari ini.


KAH KAH KAH

gwa kanpius
gwa nak ketawa?
gwa nak kah kah kah?
gwa tak tahu apa jadi
kah kah kah
ni macam tembak rimau mati
umum pada dunia
tup tup  rimau plasstik
kah kah kah
buatlah strateji tepat2
jangan jadi hasan malek
jangan jadi amat maslan
mana pemikir lokman adam?
kah kah kah

PUNDRIEEK


--------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sama macam cerita .. arakian pada satu hari, kita pacal yang hina ni naik kereta Yang Teramat Mulia Sultan .. tapi dengan angkuh dan sombong nya kita kata Yang Teramat Mulia Sultan telah jadi supir kita pada hari tu. Ini telah memberi kemaluan yang besar pada Sultan yang kita sembah dan berdaulat itu .. Sultan yang yang terletak diatas segala-galanya. Apakah kita yang hanya layak jadi penjilat kaki bagindo berkata sampai begitu sekali .. kalau ye pon, janganlah sampai mengaibkan. Hukoom Si Sengkek Laknat tu Tuanku Teramat Mulia.

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah.. lu masih ingat Lokman Adam..kahkahkah.. ingat dah lupa nak tibai Lokman ni.. aku paling suka sekali apabila bani melayu menibai Lokman Adam sehingga nyawa2 ikan..lepas tu terajang lagi sampai lembik dan terus jadi sayur.. jangan bagi mati.. nanti bersalah.. tibai sampai lembik ja..jangan sampai lumpuh pulak.. sbb lps dia sihat.. kita nak tibai lagi..

Tanpa Nama berkata...

silap la pecat mahatir..petronas mana ada duit lg..sumber ekonomi utama tanah melayu adalah gst..ada saham felda pun tak bole jual..ada getah pun cuma ada lembaga getah je, tu pun tpt jd tempat komisyen berjuta2 razak baginda..kita tunggu daim plak..gabenor bank afrika..