.

Ahad, 24 April 2016

DIMANA MEREKA LARI






 FBI CARI
LEBIH HANDAL
Handal betul cilaka tiga ekor ni .. lebih handal daripada inteligent nazi yang diburu polis kampong yahudi. Apa ilmu yang tiga ekor ni pakai .. musti badan penuh dengan lilitan tangkal. Sapa pulak yang bekalkan tangkal ni .. aku rasa aku tahu sapa. 

Tok Guru Aroon Ding, Ustak Mael Dictionary, DDUHL Fadilah dah habis iktiar ke, ontok jo. Aku setakat bekalkan botol bleh la, untuk tangkap jin yang beri perlindungang pada tiga ekor ni. on INTERPOL SEDANG CARI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/22/16



--------------

6 ulasan:

Saiful berkata...

La ni plastik byk..j lo tu dah jadi pompuan apa..tah2 jadi mat itam tembam..ada AL fulusikum semua boleh..

Tanpa Nama berkata...

Depa tak lari,depa ada kat Carribean makan angin & akan pulang bila semua dah reda!!!

paskiniCHAIpunya berkata...

Berdasarkan kepakaran dan strategi lari dan kambengkan Jibby sejak kes merapu meraban Beng Hock, Altantoya sampai Kevin Morais....kemungkinan last sekali semua akan ditemui mati..cara mati je kita kena main teka-teki...mati mesti guna cara sadis dan pelek...yang style lama tak pakai...kena guna mati style baru..maybe mati dikepit ketiak badak sumbu Putrajaya...atau tercium kentot Paris Helton beracon...atau mendapat nasihat salah Pak Lebai tentang cara ke syorga dengan kayu balak...FBI hanya dapat temuramah mayat mati pelek tanpa motif saja...kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

OBAMA akan kata ,

OH MY LOL

tak caya tanya PRINCE

Malaysiabaru berkata...

Ayah pin besut baru saja meningal menurut isteri kaharah awang adik kpd ahdi awang

P.s ayoh hadi Ping Marang masih kuat... Powerrrr

Tanpa Nama berkata...

Mungkin mereka semua sedang menyorok di Seri Perdana? FBI pun tak boleh masuk kandang hippo tu.