.

Ahad, 24 April 2016

EEE PUN JUAL AYAT SUCI






APA SUDAH

TERJADI?


 

 

 

 




Kenapa tuduh saya bukan Islam?

April 22, 2016
Hakimsa Abdul Karim berkata, lebih menyedihkan, fitnah itu menyentuh agama beliau, sedangkan beliau seorang Islam sejak dilahirkan.
 
Semalam, JAIS dalam satu kenyataan mengesahkan, pemeriksaan di premis makanan di Seksyen 7, termasuk di Restoran Hakim tidak melibatkan isu status halal, sebaliknya kerana lapan restoran dikesan menggantung papan hiasan ayat Al-Quran yang mengandungi kesalahan cetakan.
 

DIA HANYA

SAEKOR EEE

YANG CUBA

JUAL AGAMA



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EEEE dan KHOR DHING GHELL kira macam Abang Adik lah

kalau kat kampong sendiri dengan 1 BILYON manusia , EEE itu lah KHOR DHING GHELL....

biasa lah nak cari makan asal tak TIPU kira bagus lah

tak de macam MAT LOL

cash is king , kata nya


papa kedana sudah 30 JUTA Rakyat sampai mat mat KOPIAH pun nak ikut MAT BOROI

hancur agama

Tanpa Nama berkata...

biasa la letak ayat2 suci pasti kaya bila bniaga sebab melayu mat kampau tak amik pot senang dikelentong..air mineral amik tepi gunung lepas tu tampal pelekat bagitahu dah dibaca ayat suci dan boleh terang hati anak2 yg malas belajar pasti laku berlori2 edar satu negara pun tak cukup. baca buku malas tapi nak dapat A. Mak bapak berebut beli nak bagi anak2 pandai nak pointer 3.85..apa punya bahalol..