.

Isnin, 18 April 2016

LAWAK DARI AHMAD MASLAN







LAWAK

3.85 POINTER

KAH KAH KAH


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tipu dan tipu.. kendian blah lari senyap.. aku pun bolehhhh..

Nak debat, takutttt.. Pointer 3.8 haper

Makan gaji... kemain laju jer rembat..

Bila orang ramai marah, panggil polis datang cover.

Apa punya penyamun.. tunjuk hebat kat awek sekolah yg mengorat dulu x dpt, boleh la. Nak wat camana.. dah nasib badan si pendek babi ni.... dpt bini pun kontot dan buntal mcm babi jugak.. sbb tu sumer anak beranak, berperangai mcm babi jugak.

Babi pun lebih mulia, x rembat harta rakyat. X menipu rakat. Khalas.

Tanpa Nama berkata...

Penipu yg setia mkn dedak...

Tanpa Nama berkata...

Kahkah harga buwit hanguspun boleh Turin kerana gst..yes harga buwit pong boleh tuwon kerana get ye dato...