.

Isnin, 18 April 2016

TOK HENG ROYAK LAGI





SETUJU

BETUL

TEPAT



Kerajaan BN gagal bantu Bumiputera miliki hartanah di bandar

 | April 17, 2016
PERKASA cadang kerajaan tubuh tahung dengan dana RM30 bilion untuk bantu Bumiputera miliki hartanah di kawasan perbandaran.
KUALA LUMUR: Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) kecewa dengan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang gagal membela nasib Bumiputera untuk memiliki hartanah di kawasan perbandaran.
Presidennya, Ibarhim Ali berkata, kerajaan sebelum ini, hanya menabur janji untuk memberi hak hartanah kepada kaum Bumiputera di bandar, sebaliknya perkara itu tidak berlaku sehingga sekarang

KAH KAH KAH

woit

tok heng betul

royak tepat

tapi napa tak

datang bantu

kg chu badak

kg railway

kg banda dalam

tanah dirampas

kah kah kah

napa tak heboh

kerinchi tukar

milik jadi

bangsar south

kah kah kah

tok ezi bro

kah kah kah

REMBAT LAGI



-----------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Tok Heng ni betul macam katak bawah tempurong la .. ini isu dah laamaa daah. Tu lah katak, bila hujang dah lama tak turung, cerita lama pong dia sangka cerita baru .. kahkahkah.

Tok Heng tau tak cerita aipot Sungai Besi. Melayu yang boli drp kerajaan dgn ghogo rm60 skp, bagi tujuan buek rumah utk org melayu, supayo melayu dapek nonggok dalam pokan. Tapi dongan kopintaran org Melayu jugo, tanah itu borjayo dijual pado cino china dongan ribu hinggit sokaki posogi. Tulah Tok Heng ketinggalang zamang, sekarang ni kito dah jual tanah pado cina china pula .. pasaran tanah melayu dah semakin global.

Jom Tok Heng sosamo TT, kito nyanyi lagu Malaysia Borjayo .. untung jap lagi hujang turung .. kahkahkah cilaka.

Tanpa Nama berkata...

balua

mana mana pergi tetap BALUA

sudah kaya LAHAP buat buat lupa pulak

BALUA


kaya kaya kaya lho.....

MELAYU bholuo apa boleh buat

BALUA ambil semua lah

usop ali berkata...

tok heng ni...arwah pun dia tipu...ini kan tuang tt

Tanpa Nama berkata...

Tk apa ...... tk apa rakyat bleh mkn nasi campor kicap lg....tok heng perlu solat syukur.... Pm baik... Malaysia selamat.... Biar rakyat merempat....asalkan pemakan dedak kaya raya....celalanya dema.