.

Rabu, 6 April 2016

MAT SOTONG BUAT FATWA






RAKYAT WAJIB

100% SOKONG

INI FATWA

TUAN HAJI HADI




Isu 1MDB: Hadi enggan menghukum sebelum dibuktikan

Tuan Haji Abdul Hadi Awang berkata, semua penyelewengan harus ditolak dan ia bukan sahaja khusus terhadap 1MDB.

Bagaimanapun, Abdul Hadi yang tidak menamakan mana-mana pihak berkata, seseorang itu tidak boleh didakwa sebagai bersalah sebelum siasatan dilakukan terlebih dahulu.
"Kita bukan saja khusus dalam 1MDB. Semua penyelewengan kita tolak. Tapi perlu disiasat terlebih dahulu.

KAH KAH KAH

betul tuan haji

wajib ada 4 saksi

wajib nampak

duit masuk bank

wajib dilihat duit

keluar masuk 

ke dalam dompet

wajib mata lelaki

mata tino tak leh

kah kah kah

kalau pakai 

cermin mata?

so how?

saje tanya

jangan marah

PUNTAT MUNTAT



----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau siasatan dapati ada bukti rasuah dlm akaun bank tapi peguam negara tidak mau dakwa bagaimana pula hukumnye tuang presideng?

Tanpa Nama berkata...

malu la aku klu jd ahli pas masakini. presideng mcm ni pun masih nak pertahankan. presideng dah nyanyuk atau xtremely politically naive atau mmg agen umno

Tanpa Nama berkata...

Dlm parti PAS..mana pernah ada siasatan.. semua kene LIVE.. baru bersalah.. buat senyap2..gerenti SELAMAT!!! Ini cara Islam.. buat senyap2.. sumer terlepas..

Sbb tu untung ada HUDUD.. entot dan curi senyap2.. xder saksi.. sumer lepas bro..

usop ali berkata...

dah boleh mengajar kelas fardu ain untok murid murid tua jer....ini lah kelayakan beliau...pemikirannya yang tiada class langsung.....tuang presideng ni....

Tanpa Nama berkata...

Aq jawab laaaa....tk salah sbb dia ketua hakim.... Jd kita kena akur sbb duit tuu kita pon dpt juga ckit... Lg pon siasat tk sempat complet jd tk salah....pm cerdik dia tukar ketua hakim dpt hakim baru semua jd baik tk ada salah jk ada terima rasuah tp kna psndai pusing conaa....

Tanpa Nama berkata...

Mulut hj hadi berbau kencing najib

Tanpa Nama berkata...

Tuang presideng..tuan presideng....tuan presideng....jom kite chandat hehehe