Khamis, 26 Mei 2016

PARTI COOL DI KAY BEE





KAY BEE KOTA

PALING COOL


Temberang kata tak boleh buang air kecil

KOTA BHARU – Temberang tidak dapat membuang air kecil bagi mengelak dari dikesan mengambil dadah gagal apabila 14 termasuk empat gadis dicekup dalam keadaan ‘lalok’ selepas mengadakan parti liar di sebuah apartmen di Jalan Hamzah, di sini, hari ini.

Difahamkan, parti liar dengan diiringi muzik kuat bagi meraikan hari lahir seorang rakan mereka di sebuah bilik di tingkat 17 bangunan itu diadakan bermula lewat malam semalam hingga ke pagi tadi.

Pun begitu, rakan mereka yang diraikan tersebut sudah meninggalkan apartmen sewa berkenaan lebih awal sebaik parti tamat.

Tetamu parti berkenaan masih berada di bilik terbabit kerana dikatakan terlalu ‘lalok’ hingga tidak mampu untuk memandu pulang.

Seorang gadis berusia 25 tahun yang menyertai parti tersebut memberitahu, dia mengikut rakannya ke parti itu bertujuan mahu berhibur dan mula berparti pada jam tiga pagi.

KAH KAH KAH

woit

kay bee hebat

dah ada parti

parti liar

kah kah kah

mek oo mek

awe ooo awee

mu royak kami

bagi tau awal

geng brickfeild

nak join sama

kah kah kah

ROCK n ROLL


----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kay Bee sudah nak tukar jadi SERAMBI NEW YORK

Bilyon Bilyon jadi nya rumah flat nanti

Kaya..... Kaya..... Kaya......

ULARMAMAK jadi Bilyon Bilyon Bilyon

Yahoo!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

hutan balak kelantan tu gondol bukannya digondol oleh mamat lalok ni.mamat dan minah lalok ini kelihatan bahaya ..tp mcmne dgn lalok dgn agama..contohnya arak,himar atau alcohol, ulama2 kata benda2 menghayalkan melalokkan, mcm ne dgn sikap2 ulama yg melalokkan org agar lupa hutan sudah ditebang, juga melalokkan org dgn cerita2 kijang, juga melalokkan org dgn cerita2 berahi bidadari..apakah hukumnya ulama2 yg lalok dgn hudud tp tangguh utk bentangkan.kalo dah ada peluang, nape tolak..ulama lalok, abis sume melayu islam diperbodohkan, ditakutkan..apapunya lalok..