.

Isnin, 23 Mei 2016

PROJEK BODOHKAN MELAYU



BERAPA BANYAK

CERITA

KARUT MARUT


YANG TELAH 


DIJAJA?


SAJE TANYA


JANGAN MARAH






CARI CARI KIJANG Bagus Ustad ini Cari Cari KIJANG bagi masok Calon Sungai BESAR june ini Kijang lagil jujur dari bebudak SERBAN KILO kan...... Kalau tak ada KIJANG , cari lah binatang apa pun asal bukan BEWAK Ingat BEWAK ingat BILYON BILYON Jangan di CAPATI lah on SAJE NAK TANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:53 PM


USTAZ TAK CAKAP ustaz ni takkan cakap benda ni:
 1. Mkini menang kes saman fitnah oleh syarikat lombong emas 
2. Raub gold mining: Who owns the company? on SAJE NAK TANYA
Anonymous
at 5:32 PM

ostad ni cerita mcm cerita sang kancil..yg dengar ketawa terbahak2..taktau la ketawakan ostad atau ostad ketawa sb hadirin dah diterbodohkan oleh nya.ni baru sket bro tt. belah utara sana, ada lebih ramai dari ostad2 mcm ni.yg peliknya ramai yg dtg..sekiranya ditanyakan apa bahasa nabi guna, pasti jawapannya tak mustahil nabi bole faham bahasa rusa atau rusa faham bahasa arab sb dia adalah nabi dan nabi diberi keramah oleh allah.

cerita2 islam ni byk sangat cerita magik seakan sama dgn cerita dewa dewi yg penuh mistik dan magik..ku akui, kita wajib percaya dgn gaib sb allah itu gaib, tp pasai apa yg gaib nak dikejarkan sedangkan penipuan barisan national umno terang2 depan mata..pasai apa belajar agama tp takut melawan kezaliman?

ni takut kan allah ke takutkan bini najib ni?namrud zalim dilawan ibrahim yg bukan ada agama, firaun zalim dilawan musa, peguasa kristus zalim dilawan isa,penguasa mekah zalim dilawan muhammad abdullah..sume perlawanan nabi2 yahudi dan islam adalah perlawanan on SAJE NAK TANYA
Anonymous
at 5:30 PM

HADIS PALSU Itu lah yang dinamakan hadis penipu, hadis palsu.....nak bagi lenggok cerita lebih melucukan agar orang suka dengar ceramah dan leka. on SAJE NAK TANYA
Anonymous
at 5:07 PM

BODOHKAN MELAYU Wah .. bodohkan Melayu memang syok .. lebih lagi sambil bodohkan orang poket masyuuuk. Kijang ada ke kat padang pasir ke. Jgn memain dgn cerita Nabi .. ia boleh bagi impak negatif, jika cerita tu tak betul. 

Uztad ni gwa ingat mesti keturunan Penjual Ubat Kuatkan Kontol era 80an .. masa tu ramai melayu suka beli ubat tu .. hasilnya lihat lah kebanyakan melayu hari ini .. hasil entot guna ubek kuek .. kah kah kah. on SAJE NAK TANYA
panglimo potaseh
at 5:02 PM

BAHASA ARAB
Kijang tu cakap bahasa arablah TT.kenape TT jadi samdol wal poyo.kah...kah..kah..ini bukan kes nabi makan roti jala,yang ustaz umgok tu berlabon macam ketua lanun bugis.kah...kah..kah.. on SAJE NAK TANYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:38 PM


BAHASA SWAHILI
kijang cakap bahasa swahili bang TT ooi.. on SAJE NAK TANYA
Anonymous
at 4:22 PM


-----------

4 ulasan:

yusofabah berkata...

Jangan buat ulasan secara sembrono ke atas Nabi SAW. Siasat dahulu. Kalau benar dan kita kata tak benar, di mana letaknye iman kita. Kisah kijang ini ada kebenaran nye (sebab ada Hadith mengenainye) kerana salah satu mukjizat Rasul SAW ialah dalam keadaan tertentu perkara begini terjadi, untuk menjadi pengajaran pada orang yang mencari kebenaran dan menyesatkan orang yang ingin sesat dan ingin menyesatkan orang lain.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa yg banyak karut adalah kamu tu pak janggut Tiub. Ustaz tu mnyampaikan mesej yang brtujuan untuk kita manusia ni spaya bepegang pada janji. Elok lagi ustaz tu yg berterus terang n directly. Dpd kamu tu pak Tiub.. duk copy paste crita dpd blog org lain pstu masukkan dlm blog kamu. Pstu kamu sndiri yg mngarut. Bila org lain kamu nmpak karut org. Tp karut kamu sndiri lagi maha luar biasa karutnya. Kamu angkat diri kamu sbagai otak sasterawan tp malangnya kamu lbh kpada sasterawan@sawan@syok sndiri.

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan ceramah agama. Bukan.. bukannn! Ini maharajalawak.. tak ada kena mengena dgn agama. Ini pun kategori CARMA, pakai serban jubah tunjuk imej islam tapi dapat upah buat lawak hiburan mlm dlm masjid utk org yg letih kerja di siang hari. Org bodoh jer yg anggap ini sebagai ceramah agama.

#ustazcarma

Tanpa Nama berkata...

Cakap cakap KIJANG zaman NABI SAW tak ada bende lah

Ni cakap cakap NAJIS sampai 3 JUTA jadi NAJIS merata rata

Apa ke bende nih


Kalau TUN dah cakap DUMNO jadi SHIT apa hal 3 JUTA sanggup hidup macam TAIK ??????

Kijang TAK SEKOLAH

Tapi 3 JUTA ada masok sekolah agama pun nak hidup SHIT

Mazhab BARU ke ?????