.

Rabu, 8 Jun 2016

AGAMA YANG MENAKUTKAN





DITAKUTKAN DENGAN AGAMA
org2 seperti isham rais takkan termakan dgn sume ni..yg akan makan adalah warga2 miskin yg setiap waktu ditakutkan dengan agama.takut dikatakan liberal atau apa saja gelaran yg org agama sendiri pun taktau hujung pangkal..perniagaan agama adalah perniagaan tertua didunia..dah diorg belajar agama, habis belajar nak jual apa?

pastinya agama.diorg mana ada belajar seni, sejarah dunia selain sejarah muhammad je.perniagaan agama yg kaya saat ini adalah ISIS..ISIS hanya bermodalkan quran dan hadis kemudian dana dtg mencurah dari benua arab iaitu arab saudi hasil penjualan minyak serta projek haji umroh.kebykkan lulusan ditimur tengah dari msia ni disponsor kerajaan saudi ini terutama dari kelantan terengganu pattani.

ketika negara islam alussunnah wal rasuah malaysia myekat biasiswa, mesti la student2 ni minta bantuan dari negara lain..pendanaan arab saudi di universiti2 dimekah, di madinah dipakistan, di mesir bukan shj menyuburkan penjualan agama malah meghasilkan pahlawan2 seakan baju on BORANG SEDEKAH PAHALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:27 PM



---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Umat Islam di Malaysia adalah antara yg bodoh. Dia mengaku wujudnya Allah tapi masih anggap ustaz dan orang alim sebagai orang tengah (baca: penjual agama) untuk beli pahala. Padahal boleh jer angkat tangan berdoa mohon terus pada Allah. Islam dah macam Kristian, guna paderi untuk minta ampun beli pahala dsb.

Allah itu dekat dengan hambanya, minta terus laa dengan Allah. Tapi ustaz2 ni pandai goreng dan kelentong sebab tu orangramai percaya doa ustaz saja yang mustajab. Hanya orang agama saja yang dekat dengan Allah. bukan setakat utk jual barang saja, nak pancing undi pun dah pandai rekrut Allah.



Tanpa Nama berkata...

Lu punya gambar lukisan tarak blonde, red, auburn kah? All squid ink colour only? No variety bah...