Rabu, 8 Jun 2016

MAT KUPANG KELATAN MISKIN






KELANTAN MISKIN
Inilah pemimpin yang bangang dan dungu yang ada dalam PAS. Rasuah itu salah satu dosar besar dalam Islam kerana ia mengambil yang bukan hak kamu. Rasuah menyebabkan orang lain hilang hak dan peluang. negeri orang kapir ramai rakyat minum arak, dan brzina juga. Arak dihalalkan.

Tetapi pemimpin tegas dengan isu rasuah. Abduh, tolong tunjuk mana negara Islam yang stenading maju dengan negara orang kapir. Semua negara islam mundur, sebab ada pemimpin rasuah. pemimpin hidup kaya raya (lihat gaya hidup Rja-raja Arab) tetapi negara dan taraf hidup mundur. Macam di kalntan lah, pemimpin PAS sekarang dah mewah, rumah besar kereta besar, ada ramai isteri, perangai dah macam UMNO; suka cari harta dan kekayaan. Cuma bezanya PAS ni pamer agama dan nampak lebai, UMNo cuma bergaya, imeg agama kurang.

Tetapi rakyat Kelantan hidup dalam kemiskinan, masalah moral di kalngananak mudah, penyakit sex dan dadah jumlah besar di Kelantan. Rakyat kelantan ramai yang solat, tetapi kenapa Kelantan tak maju. on MAT KUPANG CASH IS KING
Publish | Delete | Spam
Terjah
on 6/7/16




--------

Tiada ulasan: