Ahad, 19 Jun 2016

MENGUMPUL PENGALAMAN






IMPAK:

PENGALAMAN

JADI ILMU

JADI GURU




Keputusan PRK Kuala Kangsar semarakkan perpaduan Pakatan Harapan

Pakatan Harapan berjaya membuktikan wujdunya kerjasama yang padu dalam Pilihan raya kecil (PRK) Parlimen Kuala Kangsar, kata calon Parti Amanah Negara (Amanah) Dr Ahmad Termizi Ramli.
Meskipun hanya memperoleh tempat ketiga dalam pertandingan tersebut, beliau tidak kecewa malah sangat berbangga dengan kerjasama padu daripada Amanah, PKR dan DAP.

“Ini satu yang sangat kita banggakan, sangat berharga iaitu satu kerjasama yang padu yang tidak mungkin dapat dibina secara realiti kalaau tidak ada PRK ini.
BELAJAR PERANG

DALAM PERANG


----------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ada baiknya juga Amanah lengit di PRK kali ini. Kita perlu belajar betapa pentingnya perpaduan untuk berperang. Baca bagaimana Bugis, Aceh dan Johor gagal kalahkan penjajah kapir yang merompak negara ini.

Pakatan perlu bersatu dibawah satu panji bukan dok hayak Pakatan Rakyat, Pakatan Harapan, Pakatan Pukimak hapa .. ni semua dah di lakukan oleh Ku Li dulu melalui Gagasan dan satu lagi .. ntah gwa dah lupa namanya. Individu seperti Rafizi, Kit Siang dan Cikgu Bad perlu ambil pot bila masa nak royak perkara tertentu.

Selain Mahakencing kita juga berhadapan dengan Sotong tukang kapirkan orang lain. PAS ni boleh jadi kawan, apabila Sotong dapat dicandat, lopeh tu di goreng .. soodaap.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah sgt sgt Pada parti AMANAH...tahniah abg mat sabu..... kita tunggu presiden pas heret keris panjang lagi..... pas dh sombong....dh megah dh terasa kuat dh tk bleh nk berunding.......pas dh lupa hasil derma rakyat pas dpt naik jd pesaing umno BN. Jgn biarkan penyelewengan umno BN berterusan.

Tanpa Nama berkata...

Selagi Hadi/Haron/Abdoh dan jenis2 ini berada dalam PAS, PAS tidak akan berubah and akan tenggelam dalam PU14. Selagi pembangkang tidak bersatu sukar menewaskan BN. Jadikanlah PRK ini sebagai dugaan ..... bersatulah untuk menentang BN...

Tanpa Nama berkata...

ini nashihat terbaik dan berani..belajar dan terus belajar..jdkan kesejajaran yg utama iaitu menumbangkan umno barisan national yg ditubuhkan di istana johor bersama dengan british..utk sementara ini yg penting adalah menombangkan najib rosmah, ditangkap didakwa dan dibicarakan di kelantan dgn hukum hudud. ketika dr mujahed bersama pas dulu, dr kata hal hudud tak pernah dibincangkan atau dimesyuaratkan tentang bagaimana pelaksanaannya. agaknya selepas dr mujahid join amanah, adakah perihal cara perlaksanaan hudud ini sudah dibincangkan. atau mungkin sebab itu perbentangan hudud ditangguhkan..kita tunggu lepas raya adakah harun jin akan dulak dalih atau ketika sidang parlimen dibuka dan hudud dilupakan..