.

Ahad, 19 Jun 2016

KOMENTAR AWAL






KOMENTAR

dari laporan awal
jelas menunjukkan ahli PAS
pas telah lari tidak lagi
menyokong parti pas

mereka mengundi Amanah
ini terbukti sedang berlaku
di kuala kangsar & s.besar

keadaan ini akan membuka
pensejajaran baru politik tanah air
parti pas  yang menjadi talibarut
united malaya national organistion
tidak lagi se gah yang digemburkan
parti ini meleset corot morot

penjualan agama
penjualan ayat ayat suci
online dengan allah
telah TIDAK dipedulikan oleh pengundi

pengundi telah mendapat pencerahan
mereka makin mengenali siapa hadi
mereka mengenali siapa tantawi
mereka mengenali  siapa harun jin
jubah dan ketayap mereka
hanya konstume untuk menipu

pakai destar tanjak dan keris
tidak akan mengembalikan
keyakian terhadap perjuangan pas

keadaan ini akan mempengaruhi 
seluruh politik negara
maka perlu persejajaran semua
realighment yang baru
untuk membuka politik baru

KELANTAN akan gocang
jika amanah masuk ke kelantan
maka akan tamat hegemoni pas
pada masa ini
warga kelantan  ternanti nanti
perekembangan baru

bagitu juga di pahang dan terangganu
wilayah melayu
lubuk melayu telah meninggalkan pas

apabila rakyat kelantan membaca 
keputusan  kuala kangsar dan sungai besar
mereka akan teruja untuk
menghumbankan parti PAS
yang selama ini menginjak-injak kepala mereka

NOTA:
mangsa banjir tahun lalu
masih ramai yang tidak ada rumah
masih duduk dalam kotal sementara
inilah ajaran islam jenis PAS
hutan telah runtuh rantah
balak telah habis
khalas






------------

12 ulasan:

bakri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...
kawe setuju nge demo
Pis parti sesat memuja hadi awe
Puja manusia bro..
Apa hukumnya?

Tanpa Nama berkata...

PAS itu kan Parti Angkot Sampah

Dah Ketua Besar nya sampah , pasti lah anak anak buah pun tahap sampah saja

Bagus lah orang orang PAS dah sedar mereka ada OTAK OTAK dalam kepala mereka

Allah tak ubah kaum yang tak nak ubah

Orang Orang PAS ubah masok Amanah , maka hidup mereka pasti lebih maju dan baik

MASYOOOKKKKK Itu tak Berkat !!!!!!!!

Saiful berkata...

Pas bahalol..bodo...tgk keputusan yg dok dikira kalu tak pecah sama sama kuat..ularmak..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Masa TGNA... PAS adallah parti islam semalaysia.....skg ni.... PAS hanyalah... Parti Amanah Saham.....mentaliti saham pahala.. Syorga... Norako.. Baiiah. Mmsetia buta diserap sedalam - dalam ke sanubari para bakal fisibalilah....sotongnya HADI ini takbley di candat lagi... Patutlah orang kelantan yang ketemui rata 2 memaki nya bila ku sebut nama HADI.... why..... Kata mereka hadi ini jelmaan AYAH PIN... JUAL AGAMA UNTUK HIDUP DAN KUASA..... 100 markah untuk orang itu.... Kakakakakkakakakaka

UNCLE RAMLI berkata...

Parti PIS dibawah pimpinan Hadi Awang memang tiada konsep idealogi politik yang dibawanya melainkan layak jadi sebuah gerakan dakwah yang mempromosikan apa itu kehidupan di alam kubur atau di alam akhirat yg afdal bagi orang Melayu di Malaysia saja. Hadi membawa pemikiran Islam yang sempit dan berbau perkauman Melayu.
pabila masuk politik Hadi Awang pada mulanya kutuk habis UMNO sebagai parti tong taik tapai apabila dihulur sikit kebendaan dan taik atau daki dunia dek UMNO dia tersenyum sumbing untuk menerimanya lalu tak sedar atau terbius langsung lupa apa dia perjuangan yang dirintis oleh Burhanuddin al Helmi, Ustaz Fadil dan TG Nik Aziz. Hadi hanyut terus dan menjadi benggong dan tak silu-silu lagi mengampu UMNO di samping terus dengan retorik tin kosong kuliah agamanya kepada pengikut2 Melayu yang masih tertutup pemikiran mereka yang menghuni di persekitaran kampung atau diladang2 Felda. Kadang kita lihat dia membebel macam orang inkoheren.

Tanpa Nama berkata...

Ada betul dan ada salahnya komen tt tu sbb rata2 ramai pengundi melayu kn bahalol.mana diorg kisah sgt isu semas ke hapa ke janji nmpak lebai ketayap serban besar terus angkat sbg ulamak pemimpin islam yg blh online ngan tuhan konon nya padahal dia xtau yg serban besar tu La rompak balak kelantan,tgk video germang. Namun ada juga sebahagian kecil melayu mulai sedar keadaan sebenar. Yg lain perlahah lahan mcm siput babi.bak kata tt, biar lambat tp sedar jua akhirnya..

Tanpa Nama berkata...

buat la pensejajaran semula macam mana sekali pun, BN takkan tumbang selagi tiada satu lawan satu, selagi BN ditentang pelbagai penjuru, selagi itu BN akan terus berkuasa!

Tanpa Nama berkata...

What Deep Thinkers Retired Men are ...



I mowed the lawn today, and after doing so I sat down and had a cold beer.
The day was really quite beautiful, and the drink facilitated some deep thinking.

My wife walked by and asked me what I was doing, and I said 'nothing'.

The reason I said 'nothing' instead of saying 'just thinking' is because she then would have asked 'about what?'.

At that point I would have had to explain that men are deep thinkers about various topics, which would lead to other questions.

Finally I pondered an age old question:

Is giving birth more painful than getting kicked in the nuts?

Women always maintain that giving birth is way more painful than a guy getting kicked in the nuts, but how could they "know"?

Well, after another beer, and some more heavy deductive thinking, I have come up with an answer to that question.
Getting kicked in the nuts is more painful than having a baby, and even though I obviously couldn't really "know", here is the reason for my conclusion.
A year or so after giving birth, a woman will often say, "It might be nice to have another child."
On the other hand, you never hear a guy say, "You know, I think I would like another kick in the nuts."

I rest my case.
Time for another beer, and then maybe a nap in that hammock.



HAPPY FATHER's DAY!

JEBAT d WALLace c58 berkata...

Woi.. mana ada mengundi doh lepAH NING.. tUNGGU AHH... SKEK AGI..SKEK AGI.. bARU mung TAU LANGIT ITU TINGGI KE RENDOH,, Bumi TU MUNG PIJoK DAN bejalan di stasnya dengan keangkuhan dan kesombongan serta bongkak itu pasti ada balasanNYA.. Mung orang2 yang suka menindas kami orang miskin dan daiF dengan kezaliman dan kebengongAN yang KeTOLOlan serta TElengong tentunya melahirkan rasa yang amat AMARAH dan KEBENCIAN yang meluat-luat yang mana mampu dapat ditahan2 dan dipendam lagi serta tahap KesABARAN telah menjadi TEPU seperti Ggula dilarut dlm air tidak larut lagi menjadi AIR gula tapi tetap menjadi HabLUR.. TENTUNYA pada masa itu.. PERTENTANGAN : TUAH vs JEBAT, BAIK vs JAHAT, BANG BREK MOks MUNG vs PALer BAPOUK Mung, VURET vs BUTUz pasti akan menjadi perhitungan terakhir.. tanpa dapat disekat2 atau dihalang2 oleh mana2 badan berkanun atau organisation from anywhere .. NI cuma SOft spokENG atau baru kata dua..belum lagi kami betul2 memberi amaran KERAS ataupun BETUL2 bertindak.. Jaga Baik2, ingat Baik2 ,,Bloody Cha , bloody rRA, Cheh, cheh,squritz...HUH!

Tanpa Nama berkata...

hahaha..wuiyo.. sumer dah x mau masuk syurga ciptaan dan ilusi Haji Hadi dan Jinnakolojis lagi gamaknya..

Pakat2 memilih x mau masuk syurga..

Tanpa Nama berkata...

Bila nak menagih sokongan pis berslogankan pas for all

Bila rakyat memberi banyak kerusi mp/adun kepada pis maka slogan mereka ialah pis for hardie

Bila nak menongkat umngok be end dari rebah pis berslogan pis goblok ke 3