.

Ahad, 19 Jun 2016

PERTANYAAN UNTUK DIJAWAB






SIAPA BOLEH

BERI 

PENCERAHAN




FACE BOOK

A.Tak masuk,
B..Tak hulur.
C.Tak ada kabel.
D.Tak bayar bulan.
E.Sendiri mau ingat



























------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak Mat BOROI , Mat KAMPAU tu kena lah di LAHAP kan

Mana ada FREE zaman sekarang nih

Pulak pulak nak RAYA

Kalau pak OSTAD pun nak MASYOOOKKKKKK , ini pulak bebudak LAHAP

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

jawapannya senang. perlu muncul pemimpin semangat mcm presiden filipina yg baru bernama rodrigo duterte. ataupun semangat mcm allahyarham adolf hitler. pengedar dadah akan dibunuh. rakyat filipina diberi kebenaran bunuh penjenayah. perasuah diancam hukuman berat. Kalau muncul pemimpin mcm ni di negara persekutuan tanah melayu, kes cameron selesai, kes bauksit selesai, kes jalan berlubang selesai, kes pkfz selesai, kes alvin hina bbuka puasa makan babi selesai, kes rezab tanah melayu selesai, kes skola pelbagai aliran selesai, silap2 tanah melayu jadi republik, yg makan tanggung berak cangkung akan dihumban ke laut kalzum. Khalas.

Tanpa Nama berkata...

Jawabnya senang..Kelab malam tumbuh bak cendawan dan tiada tindakan dari pihak berwajin sebab tauke lendir dan tabur dedak kat penguatkuasa...Peniaga pasar malam ada tabur dedak tak?tara satu sen pun..kah kah kah

Enforcenet agama on l;ine dengan tuhan..Kalo tauke geng penyamun pemerintah..tara haram..semua halal..kalo tara masuk semua haram..kah kah kah..Pasar malam berapa oralng ada bayar cukai...?Tauke lendir bayar cukai..pada Incometax,pada enforcement adna segala macam yang tahu business diorang..kah kah kah

Kalo ko nak pencerahan ,,tanya ton ton wi..Ramai ketagi kedai lendir ni,,termasuk olarmak..Tak caya tanya ton ton wi apa dia buat kat german dalam bilik,,Tanay dia stim tak tengok obang german..naik tak kotek dia,,ada lancap tak? Semua orang gian bila air sudah banyak terkumpul..Janji ada lobang pancut tak kira halal atau haram..sokong peniaga pasar apa apa dapat..kah kah kajh..kalu tara faham juga tanya adi sotong,,

Tanpa Nama berkata...

incik..bukan sahaja polis, sprm,majlis daerah yg tak serbu pusat2 judi, maksiat, pusat lendir ni bahkan juga tiada fatwa2 dikeluarkan oleh jais atau jakim mengenai pusat2 ini. bahkan juga tiada ulama2 pas, ulama2 agama jais, jakim atau jamil khir yg berani serbu tempat2 itu.ketika peniaga2 melayu mahu meniaga tetapi dihalau oleh majlis2 daerah ini pun tiadalah org2 agama yg berani menolong. kalo melayu nak niaga, wajib la bayar wang persembahan kpd pekida, perkasa. dua lembaga ini adalah daulah terpendam bagi kasta2 bawah.ketika incik dihalau, cuba dptkan fatwa mengenai kezaliman ini, pasti incik akan disunatkan lagi sekali.ust2 ustazah2 agamawan2 mufti2 ni cuma berani bersyarah je. tapi praktikal nya mereka semua adalah penakut.agamawan ini cuma ingin pancut dibadan dan lurah bidadari yg serba cantik itu..ketika kezaliman ekonomi berleluasa, kemana hilangnya sang mufti, sang sufi sang suci bersih sang hafiz..adakah mereka juga hilang seperti hilangnya 2.6bilion bintang2..??