.

Ahad, 19 Jun 2016

SILA TANYA HADI







HADI KATA

KALAU TAK

UNDI PIS 

AKAN MASUK

NERAKA

TERBUKTI RAMAI

TAK UNDI PIS

APAKAH RAMAI

TIDAK HENDAK

MASUK SYURGA

SAJE TANYA

JANGAN MARAH








------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dalam SHORGHA tu ada HADI SOTONG

Rakyat tahu makan SOTONG banyak dapat sakit GHOUT

Makan SOTONG banyak dapat KOLESTEROL tinggi

Rakyat tak nak hidup dengan SOTONG kan

Biar lah HIDUP dalam NERAKA tuk SOTONG , tapi SHORGHA tuk RaKYAT

Sotong kan BAHALOL nak buat apa campur pun

Tanpa Nama berkata...

Hadi silap strategy ni.patutnye hadi ckp sape2 undi pas dpt bidadari bermata jeli entot pree servis mantap kalah Germany kalu xcaye g tanye tontonwi die dh tgk cd German. Kikikiki. Mesti 90% melayu sokong piss pastu bn ngan Amanah nganga aje la hilang deposit.silap gaya calon bn Amanah pun akan sokong piss jgk.kahkahkah

bakri berkata...

Tg hadi hang punya masa untuk blah dah sampai. Hang jenis yg yg ikut kepala hotak hang sorang saja. Hang rasa org kampung sayang pas sangat sbb dulu pas kalah tipis. Itu dulu la tapi sejak hang tak utamakan amar makruf nahi munkar dan hang raikan najis perembat duit rakyat maka hang dah keluar landasan.

Baik serapkan org pas ke dlm amanah supaya tak perlu dok kejap pas kejap piss. Aku pun dah meluat dgn tg hadi. Kaki kacau daun muka mcm jebon.