.

Khamis, 9 Jun 2016

PERNIAGAAN PALING TUA




SUDAH TERBUKTI
jual agama boleh kaya BILYON BILYON lah Sudah ter bukti Budak BAHALOL AGAMA jual pun sudah BILYON BILYON Jual SOTONG KERING pun juta juta wokay Mu dok nak BENTLEY jugok ke ???? on MENIAGA JUAL AGAMA
Anonymous
on 6/8/16


BERI CADANGAN
laa baru tahu ke ustaz ni bulan ramadan adalah bulan meningkatkan jualan agama.cuba pikir logik, agak2 imam mana mau jd imam solat terawih free..agak2 ust mana nak buat ceramah fee.kalo makan bufet kemudian didendang lagu bukan islamic nnt ust marah, bila mkn bufet didendangkan nasyid, ust kata jual agama sambil jual bufet. agak2 ust ni jual apa?

berapa hasil jualan ceramah ust ni?jual hudud berapa kilo?DR sain tak?agak2 ada niat nak selamatkan malaysia dari kehancuran najib rosmah..susahnya jd islam dimalaysia ni, siang ditipu umno barisan national, malam ditipu ust2 ustazah2..sume serba tak kena..

cuma bagi cadangan utk majukan ekonomi islam.dari kritik dan hukum je, cuba bagi cadangan..barang diingat, krisis hutang najib rosmah ini juga terpaksa dibiayai oleh student2 timur tengah tak kira la apa rasnya..jawatn mufti pun berapa ramai je dpt, kena tunggu mufti lama pencen atau mati baru jawatan tu kosong..cuba bg cadangan ekonomi agar ust2 tidak jual agama.biasanya ust2 jual agama, on JUAL AGAMA MENJADI JADI
Anonymous
on 6/8/16

TAK KENA  GST
jual ugama lagi ban yak untung...tak kena GST ...tak kena INCOMETAX....untung boleh kawin 4 bini,proton buruk b oleh buang tukar merc on MENIAGA JUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
cikmatgelap
on 6/8/16


CELLFONE
Tranfer credit macam cellfone. Bila dah mati, amalan terhenti. Titik on MENIAGA JUAL AGAMA
kampong lad
on 6/8/16








-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

barangsiapa yg menjual iman krn habuan dunia, mati dia dlm keadaan kufur. masuk neraka beb!

betui ke ding ayam dpt projek rm600juta buat hospital uitm?