.

Isnin, 11 Julai 2016

KENTUT MEMBAWA RIBUT TAUFAN





SEBELUM BERI

NASEHAT PADA

ORANG LAIN

NASEHATKAN

SUAMI SENDIRI

YANG BADAK

YANG GAJAH


Najib nasihat rakyat kawal nafsu makan

SHAH ALAM - Najib menasihati orang ramai agar mengawal nafsu makan tatkala menikmati juadah sepanjang Aidilfitri ini.
Najib sambil berseloroh, berkata peringatan itu bukan apa 'takut-takut nanti baju raya yang dibeli tidak boleh dipakai pula'.

"Siapa mampu menahan diri daripada menikmati juadah raya, lebih-lebih lagi selepas sebulan berpuasa. Ketupat, lemang, rendang, kuah kacang dan macam-macam lagi memang menyelerakan.



PENDEK HOTOK

ITAM LEGAM

MUKA BULAT2

PEHA SEBALAK

TETEK SEBUSUT

PUNGGUNG

BESAR  LORI

KALAU JOGING

BUMI GEMPA

KALAU KENCING

SUNGAI BANJIR

KALAU KENTUT

RIBUT TAUFAN

KAH KAH KAH


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL KALAU CAKAP APA BENDE PUN TAK PAYAH KESAH LAH

ada sesiapa dengar cakap cakap bebudak bahallol masa kat sekolah kechik kechik dulu tak ????

kalau tak ada , buat apa nak layan budak bahalol bila sudah besar panjang pun

lagi bahalol lagi lahanat jadi nya

Tanpa Nama berkata...

Dia sindir bini dia tu....dia nak bini dia slim macam altantuya...

Tanpa Nama berkata...

dah tak do bendo nak dikato
kato pila mana patut
rakyat keno ambil berat apa yang matjib cakap tu
nanti tak leh pakai baju rugila
dia tak po la duit derma tak abeh lagi
boleh beli baju baru

panglimo potaseh berkata...

Najib telah menghina suaminya Abang Ros @Mak Badak Simbu dengan kenyataan supaya mengawal pemakanan supaya tidak boroi. Beliau telah diminta menarik balik kenyataannya itu dan memohon maaf pada suaminya. Dikhabarkan kenyataan Najib itu telah menguris hati Abang Ros sehingga terkentut-kentut. Kentut tersebut mengakibat ribut dibeberapa Rancangan Felda.