Isnin, 11 Julai 2016

MASIH TAK SEDAR




PADAN MUKA

DAH BERI TAHU

MASIH TAK

SEDAR SEDAR

PADAN MUKA


Pemberian RM500, hanya janji palsu PRK?


SHAH ALAM - Lajnah Asas Tani dan Alam Sekitar Pas (Latas) mendakwa, selepas hampir sebulan diumumkan pemberian bantuan khas (one off RM500) kepada penoreh dan pekebun kecil getah kerajaan sehingga kini ternyata masih gagal melunaskan janji itu.

Pengerusi Latas Pas, Muhammad Sanusi Md Nor berkata, oleh itu benarlah jangkaan pihaknya, sebelum ini bahawa pengumuman pemberian bantuan khas itu, hanyalah bersifat rasuah politik menjelang Pilihan Raya Kecil (PRK) Kuala Kangsar dan Sungai Besar yang lalu.

"Selain gagal membayar one off RM500 ini,terdapat juga aduan pekebun getah bahawa bantuan tanaman semula getah yang telah diluluskan selepas pemeriksaan juga tidak dibayar oleh Risda. Kerajaan juga masih gagal membayar Insentif Pengeluaran Getah (IPG) melalui LGM selepas 7 bulan tuntutan dibuat oleh penoreh," katanya dalam satu kenyataan medianya hari ini.

MELAYU HIDUP

DENGAN 

HARAPAN


MATI MENUNGGU

JANJI





-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak bodoo bukan melayu

Tanpa Nama berkata...

Ujud Melayu hanya untuk ditipu sahaja! Kalau kata BENGAP, BEBAL, BAGHAL tau marah!!

Tanpa Nama berkata...

MELAYU MEMANG BODOH KAN

Tu sebab BANGLA datang banyak banyak nak ganti MELAYU

BODOH SAJA

Tanpa Nama berkata...

Dah berbuih mulut cakap, MeLAYU memang BODOH PIANG. Bangsa meLAYU ni ada DNA lembu. Mudah kena cucuk hidung dan diseret ke sana ke mari.

Tanpa Nama berkata...

yang pas ni bangang sangat pasal apa?janji umno bukan main lagi dibisingkan, yg pas janji syurga kpd pengundinya tu bila nak bagi syurga?tak nampak bukti pun.yg pas kata nak keluar dari selangor tu bila nak punaikan..nanti bentang rru hudud versi hadi, akta versi najib nanti bole tertunai ke?jais dah dok melalak kat corong2 mimbar tu..jgn lupa dihukum juga segala macam raja dan sultan.tak bole disebat, kita liwat je dgn tanduk badak.kita buat live mcm kat saudi. baru la ada bau2 org2 pilihan penjaga dua rumah suci..atau ada bau2 kentut dgn isis, islamic state, negara islam.takkan setakat jadi serambi mekah je.