.

Sabtu, 23 Julai 2016

MALAYSIAN OFFICIAL 1





DATUK SUBUH

siapa tahu dia
dimana  dia berada
sekarang?

siapa jumpa
datuk subuh
sila beritahu dia
malaysian official 1
bukan dia
FBI nak tanya pekara lain


------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CUBA CARI ATAS POKOK DURIAN.....

Zaman dulu kala , kalau ada orang lari nampak HANTU ke atau curi PISANG ke mesti panjat POKOK DURIAN

Melayu kan

Biasa lah

POKOK DURIAN tinggi orang tak akan sangka

Kalau tengok nampak ORANG UTAN , orang tak layan pun

Macam kat SEPILOK

Tak caya tanya Menteri Sabah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Subuh akan datang selepas maghrib dan dia akan datang selepas solat taubat dan solat suantvtolak bala... Kakakakak

Tanpa Nama berkata...

Kena buat Tahajjud selalu TT untuk jumpa datuk Subuh ni. kalau matahari terbit datuk ni ghaib tu yg FBI susah nak jumpa. Lagi satu dalam FBI tu rabai kafir harbi, dia orang tak solat subuh. Kalau isi borang solat subuh pun belum tentu dapat jumpa si subuh ni, sebat kafir harbi liat bangkit subuh. Kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

DATUK
SUBUH
DAH
MAGRIB
(6.30)