.

Sabtu, 23 Julai 2016

MESYUARAT TERGEMPAR








MENTERI

KEEWANGAN

DAN

PENGERUSI

LEMBAGA 1MDB

AKAN 

MENGADAKAN

PERJUMPAAN

TERGEMPAR 

DENGAN PM

DI PEJABAT PMO

UNTUK JAWAB

TUDUHAN 

LORETTA LYNCH

PEGUAM NEGARA

AMERIKA


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha! Kelakar la tt!
Tapi bro tt tertinggal sorang, eh TIGA orang, sepatutnya berita tt begini:
MENTERI
KEWANGAN
SERTA SUAMI


DAN

PENGERUSI
LEMBAGA 1MDB
SERTA SUAMI


AKAN MENGADAKAN
PERJUMPAAN TERGEMPAR
DENGAN

PM
SERTA SUAMI


DI PEJABAT PMO

UNTUK BINCANG
TINDAKAN ATAS

LORETTA LYNCH
PEGUAM NEGARA
AMERIKA

Kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bebudak BAHALOL nak bagi bagi KARUNG PAU se sama sebelom ke Amerika

Apa lagi boleh buat pun

Ke Amerika tu pasti , lama pendek saja belom tahu

Kalau SAKIT JANTUNG KIOK dulu kira bonus lah

Yahoo!!!!!!!!!!'

usop ali berkata...

putar n putar n putar la ko najib...kita tunggu n lihat jer...ko ingat subahat ngan kapir harbi ko selamat ea....ni dia....anjing dah mula menggigit...rsa kan...la...balasan kat dunia ni....

Tanpa Nama berkata...

Awat pasai apa? Kata tak dak pa apa, relax la bro. Tak dak hal lah, sap sap suey pakchuceng je.