Selasa, 12 Julai 2016

MANA PERGI DUIT DERMA





MANA PERGI DUIT DERMA
Duit derma yg PAS kutip pun entah kemana dek kepimpinan PAS yg boleng kelintau habes.. berjuta2 you ..hasil jual simpati memali dan janji selamat di Padang Mahsyar jika bersedekah dan berderma.. inikan pulak duit dedak Najib. Entahlah, sejak akhir2 ni, cukup memalukan la dgn Parti Asobiyah 1Malaysia ni.. Dengar derma juta2 buat masjid sana sini.. 

demi bisnes anak menantu hidup bergantung dgn projek gomen, semuanya jadi abih biol. PAS sekarang masih mabuk dan belum ada tanda2 nak pulih lagi. Ingat lagi tinggi ilmu agama, bertambah cerdik. Rupanya bertambah bebal la pulak. Jual ayat2 agama untuk meraih simpati rakyat. 

Lebih baik bersara dari politik saja. Hilang abeh segala respek saya selama ini dgn ilmu dan tindak tanduk kepimpinan politik PAS slps kematian TGNA dan muktamar 2015. PAS kini tak lebih dari politik pakcik dan makcik kampung saja. Politik sembang kedai kopi slps balik dari menoreh getah dan slps balik dari membanting tulang di sawah padi ja. Ahli2 ditakutkan dgn on TAK BOLEH FAHAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/4/16



------------

Tiada ulasan: