.

Sabtu, 30 Julai 2016

PERANGAI ARAB



PERANGAI MACAM ARAB
pas potong stim kat malaysia, tapi stim kat luar negara. sebijik perangai saudi. disaudi semuanya haram belaka tp kalo saudi ke luar negara, sume bole bedal.sb tu malaysia perlu dihududkan, jd tiada la pas kota baru bole niaga "ayam" di selangor..kat penang pas tak bole cari makan sb geng mamak ramai..kote mamak pun bersepah dijual..

usah berlakon la kata saudi tu islam suci bersih..temberang je sume tu.usah bangga belajo agama kat mekah madinah tu..ada kelapangan juai daging dhab, minyak dhab..sume cite pasal kuat kote dan kuat megemut je..balik sini pakai wasta minta keje kat jais,jakim,bank isle bank islang..abis cite.rupe je berjambang trim baik punya macam arab, perangai pun macam arab.

islam itu selamat, aku tak nampak lagi negara islam yg selamat.islam yg selamatkan diri dan keluarga dgn makan dedak ramai le..korang bole marahkan aku, tp cuba la korang berlaku jujur kpd diri sendiri.saat korang menipu,ingat2 la yg tertipu itu ada dua. yang pertama itu adalah diri korang sendiri on PARTI POTONG STIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/16




------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perangai Arab Bukit Bintang


Malam Jumaat siap dengan jubah...
Buat ape benda di Bukit Bintang?
Cari malaikat atau cari botol besar?
Lepas dapat botol besar terus pi cari Young Girls

*Ade standard lah....nahas kalao pi cari kopek besar


Tanpa Nama berkata...

Itu lah BANI SOTONG AL PORNO

Kasihan Melayu Melayu bila papa kedana tak ada duit , sampah sarap pun di buat lauk hidup

Ada akal letak kat KONTOL