Sabtu, 30 Julai 2016

PEMUDA GEROMBOLAN PECAH





APA MAKNA

BERITA INI?

MAKNANYA

PEMUDA

GEROMBOLAN

BERPECAH

ADA TIM KJ

ADA TIM KRUL


Tindakan Naib Ketua Pemuda Umno bukan pendirian Pemuda

 | July 30, 2016
Khairy berkata laporan itu dibuat atas kapasitinya sebagai seorang individu kerana mempunyai maklumat tertentu yang telahpun dikongsi bersama polis dalam keterangannya.





BATU PAHAT: Tindakan Naib Ketua Pemuda UMNO Khairul Azwan Harun membuat laporan polis berkaitan dakwaan wujudnya konspirasi untuk menggulingkan Perdana Menteri adalah bersifat individu, bukannya pendirian sayap parti itu.
Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin berkata laporan itu dibuat atas kapasitinya sebagai seorang individu kerana mempunyai maklumat tertentu yang telahpun dikongsi bersama polis dalam keterangannya.
“Kita serah kepada polis untuk buat siasatan lanjut. Seperti yang Perdana Menteri sudah sebut, laporan polis yang dibuat (oleh Khairul Azwan) adalah sebagai individu,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan FIT Malaysia Fasa II Johor di Stadium Batu Pahat di sini hari ini.
Khairy, yang juga Menteri Belia dan Sukan, berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan naibnya membuat laporan polis sama ada ia adalah pendirian Pemuda UMNO ataupun persendirian

GUA SUDAH

BILANG BILA

ADA LAPORAN

POLIS KES INI

AKAN JADI

PANJANG LUAS


-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GOOD!!!!!

Bila BEWAK BEWAK LEPAS KANDANG baru lintang pukang Mat Kampau , Mat Boroi , Mat Lahap buat kerja

Semua bahalol tonggang KETUM terus BONGGAP gaya Pak SOTONG

Bungkus lah jafi nya lahanat bangsa nih