.

Sabtu, 30 Julai 2016

LAWAK PROZAC







KAH KAH KAH

MAT MONGOL

BUAT LAWAK

INI NAMANYA

LAWAK PROZAC






'Tidak ada apa-apa, semua macam biasa...' kata Najib


Najib berkata beliau akan terus istiqamah dalam melaksanakan tugas sebagai pemimpin nombor satu negara walaupun berhadapan dengan pelbagai cabaran dan tekanan dari dalam mahupun luar negara.

"Tidak ada apa-apa, semua macam biasa... saya mesti istiqamah pada tugas serta tanggungjawab saya sama ada sebagai Anggota Parlimen Pekan mahupun perdana menteri untuk menjaga kepentingan hampir 30 juta rakyat Malaysia," katanya.

Najib berkata demikian ketika diminta mengulas tentang pelbagai cabaran dan tekanan yang beliau hadapi sejak akhir-akhir ini termasuk mengenai isu 1MDB yang dibangkitkan oleh Jabatan Keadilan Amerika Syarikat.




GUA TERGOLEG

DOG KAH KAH 

LAWAK PROZAC

ADALAH LAWAK

COOL LAGI BATU

KAH KAH KAH

BATU NI APA?

SAJE TANYA

TIDAK FAHAM


------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Batu tuuuu..... butir peliarr6

Tanpa Nama berkata...

Sedangkan dihempap mak badak hampir tiap malam jibby estyqamah hehehe

Tanpa Nama berkata...

Hanya tsunami mcm 2004 atau peristiwa ala2 tsunami antara yg mampu selamatkan karier Najib Rosmah skrg. Satu dunia akan kembali simpati kpd Najib dan tak tergamak nak ambil tindakan.

Dan Najib sdg melengah2kan demi mendapat tune terbaik utk selamatkan diri.

Jgn terkejut pementasan semula peristiwa Sauk, Lahad Datu dan Memali kemungkinan berulang utk menenangkan kemarahan senyap rakyat katas skandal 1mdb ni.

Sebagai rakyat yg bacul, apa rakyat boleh buat hanyalah nganga dan terus menganga. Sbb mcm biasa, dlm blog, mcm nak pecah kepala bagi komen. Kat luar, mcm kambing jantan stim kuyu dpt cium jubur kambing betina.

Jgn lupa, Najib akan guna bahasa arab sekerap mungkin sbb bahasa arab ini adalah satu medium mantra terbaek untuk membodoh dan membangangkan melayu. Lihat saja ahli2 walaunta PAS, pengaruh bahasa arab cukup kronik dan kritikal dlm PAS membuatkan melayu cukup sanjung sesiapa yg boleh bercakap arab walaupun kena tipu. Saya percaya, jika TT mampu fasih berbahasa arab, nescaya walaunta2 PAS akan membela anjing juga di setiap rumah spt Melayu2 di Sumatera berbuat demikian beratus2 tahun daa..

Tanpa Nama berkata...

Budak BAHALOL SENIOR kan

Biasa lah

Melayu BAHALOL lagi POWERRRRR!!!!!!