Selasa, 26 Julai 2016

TULISAN TUKAR TIUB




TULISAN TT
Banyak2 tulisan TT yang luar biasa, artikel ini yang saya kurang setuju , mungkin kerana saya penyokong erdogan.. Apabila NATO maka itu adalah puak jahat, apabila bersama amerika itu ertinya jahat. TT pukul rata semua. Dari Istana Firaun, timbulnya Nabi Musa. Di pelihara oleh Firaun , baginda yang menjahamkan Firaun. Anwar Ibrahim juga keluar dari perut UMNO . 

Apabila TT melihat Erdogan seperti melihat terbitnya Musa AS , munngkin pandangan TT akan sedikit berubah tentang Erdogan. Seperkara lagi, TT selalu mebgammbil berita2 dari media barat sebagai dalil Naqli utk menguatkan hujjahnya. 

Padahal TT tahu media2 ini lah digunakan utk mendapatkan persetujuan warga dunia utk menghalalkan perbuatan Amerika dan Israel Zionist. P/S Ulasan saya ini tidak sedikitpun menghilangkan rasa Hormat dan Salute saya kepada TT yang banyak membuat pencerahan2 tentang Politik dunia on TURKI ADA SULTAN BARU
Publish | Delete | Spam
Anduka Sabah
on 7/24/16

BACA SISINI:
https://www.malaysiakini.com/columns/349162


----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih

Nak jadi EXCO Terengganu ke ?????

Pi jumpa Mat Said OK

Tanpa Nama berkata...

Disini saya merasakan harus mempertahankan ulasan sodara TT. Label "Sultan" terhadap Erdogan bukan sesuatu yang melampau. Laporan media membongkar istana barunya yang telah siap dibina dan berharga 350 JUTA pound sterling menurut media UK.Google sahaja berita berikut: "Erdogan Palace" untuk mengetahui lebih lanjut...

Nazrio berkata...

eLLehhh...istana PM Kat putar jaya
tun madey duLuuu pun cakak macam ni jer
Nanti next PM duduK sini bukan Tun M onLy
Kini terbukti
Pak Lah pernah duduk istana PM putar jaya
Rosmah pun sama...terbukti madey x cakak keLing...madey bukan keLing pariya

Tanpa Nama berkata...

bro tt tak perlu dipertahan. erdogan memang mahu menjadi sultan uthamaniah yg baru. erdogan mahu menghidupkan kembali empayar uthmanih yg jatuh kerana sultan2 banyak makan riba. sila baca hijaz railway, sila baca dgn siapa sultan islam uthmaniah ni berkerjasama, yahudi ka nasrani ka atau dgn british ka. baca juga siapa yg lahirkan arab saudi dan di mana ia bermula. juga baca ketika bila yahudi dilarikan dari german ke negara israel zionis.baca erdogan bunuh puak mana?nape kena bunuh?minyak mana yg dicuri dari pembunuhan di syria.islam sahaja belum tentu tidak membunuh atau merosakkan negara.sehingga kini saudi penjaga mekah dan madinah membunuh warga yemen.sila baca berapa hutang lama kerajaan uthmaniah sebelum antartuk naik. utk warga agama islam, para2 ust2 ustazah2 prof2 mufti2 pasti bangga dgn wujudnya kerajaan baru islam uthmaniah ni. namun golong2 ini tidak menhukum hakam pembunuhan2 dan pencurian yg dilakukan oleh kerajaan erdogan ini.apalah nak dibanggakan jadi penasihat ekonomi kpd negara yg membunuh rakyat tak berdosa.mengikut surah bro tt, anuar join umno senyap2 ketika kesemua mahasiswa melihat umno sebagai parti tong taik. dibelakang anwar adalah kaum2 pink form white form. utk tidak jd fitnah sila tanya salah seorg dari pink form iaitu khalid ibrahim, hutang apa yg ditanggung semasa jd mb dari bank ISLAM. pink form ini laris ibarat pink pussy. lebih ghairah kalo lurah pink ini ada jembut yg ditarah rapi.lihat saje pun sudah ghairah apatah lagi nikmat ketika memancut dldlmnya.siapa pula dibelakang2 erdogan?siapa pula anak2 yg dpt kebebasan utk merompak dgn berlesen..seblum bro tt keluar artikel, aku dah ikut kes turkey ni termasuk kes greece dan cyprus. aku tak perlu tunggu bro tt.namun penjelasan bro tt lebih tepat dan berbahasa malaysia. ini bukan agama, ini bukan islam, ini bukan mengenai hudud tuhan tetapi ini adalah ekonomi.ekonomi minyak dgn matawang hijau yaitu dollar. matawang hijau ini bukan bermakna matawang negara islam pas atau islam hadi.lebih malang bila paspport malaysia berwarna merah dan bukan hijau. negara2 islam mempunyai passport berwarna hijau, negara kafir pasportnya merah.turkey dilihat islam walaupun israel dilihat menhulurkan tangan persahabatan ekonomi.tulisan bro tt tulisan semiotik.