.

Ahad, 14 Ogos 2016

BARU MASUK KERJA





INI BIASA

BARU MASUK

KERJA 

BARU NAIK

PANGKAT

TOWKAY BELUM

KENAL

LENDIR BELUM

CAIR

GETAH BELUM

LEKAT

MENTERI KE

POLIS KE

SEMUA HEBAT

SEMUA KERAS

BILA BARU2

KERJA

LEPAS  6 BULAN

SEMUA LEBAT

SEMUA LUBANG

JADI LOHE




Serah diri atau tunggu kami, amaran pesuruhjaya baharu SPRM

 | August 14, 2016
 Dzulkifli Ahmad berkata tidak mustahil amaran itu diterjemahkan dengan serbuan di pejabat kerajaan atau swasta yang berkaitan jika terdapat sebarang bukti perlakuan rasuah.





PUTRAJAYA: Hentikan rasuah dan salah guna kuasa sekarang atau bersedia berdepan tindakan tegas pasukan penguatkuasaan.
Itu amaran Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang baharu, Datuk Dzulkifli Ahmad, 48, yang sekali gus turut membuka ruang kepada pelaku rasuah untuk tampil ‘menyerah diri’ secara sukarela bagi memungkinkan hukuman lebih ringan dipertimbangkan terhadap mereka.
“Datang sekarang, ini peluang yang saya buka, datang bila-bila masa sebelum diambil tindakan. Kalau sudah diambil tindakan baru nak jumpa kami, tak payahlah. Kalau dah rasa ‘panas’, datanglah.
“Kita akan kaji dan bincangkan dengan pihak peguam negara apa tindakan yang boleh diambil (untuk diringankan hukuman) kerana soal pendakwaan adalah di bawah tanggungjawab mereka,” katanya dalam satu temu bual eksklusif semalam.
BERANI BUKA

KES KEVIN

ALTANTUYA

1MDB

SCORPENE

KALAU HEBAT

BUKA LAAAA


---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salak saja lebih untuk takutkan yang dibawah
yang diatas macam biasa
mana ada berani
dulu ada satu pilem serpico ceriat pasal polis yang berani
dedah rasuah dalam jabatan polis new york
akhir belaiu ditembak tapi umur panjang
dan terus berpindah ke swiszerland
itu kapir ada jugak prinsip berani tak kira sapa
ini islam tapi banyak kelam kabut

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah
Kah kah kah
Tunjuk hebat awal awal
Kah kah kah
Dah dapat lendir, semua cair
Kah kah kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini anjing k9... Dia akan cium semua apa yang dia jumpa... Lepas tu masuk kurungan balik... Apakelasssss... Kakakakakaka....bagus jadi babi.. Takyah hidu.. Takyah kandang... Makan ke keje... Kakakakakak

Tanpa Nama berkata...

Siapakah yang menyerahkan diri kepada SPRM?

A. MO1

B. MO2

C. MO3

D. C4

Tanpa Nama berkata...

Tengok MUKA sudah tahu tak boleh pakai

Hopeless

Ada raut GENG LANUN jugak

Apa kan daya

Tanpa Nama berkata...

Bukan rasuah, tapi REZEKI. (REZEKI BAWAH MEJA)

Memang isti-adat, makan DEDAK. Makan sekali, terus mahu, seumur hidup.
(Sedap hingga menjilat jari)
HIDUP DEDAK!
WAKAKA KAKA