Selasa, 16 Ogos 2016

BELUM TERIMA WAHYU



BELUM TERIMA WAHYU
bawak bersabar semua.tuan haji hadi belum terima wahyu dari tuhan.persidangan wali2 dunia sudah berlangsung di mekah.grand mufti arab kata poke mung tu haram namun belum ada kata putus mengenai sarawak report. harapa semua bersabar juga kerana grand mufti saudi ni guna sebelah mata je utk melihat jd lambat sket nak baca bacaan english.

susah kerana nak kena eja satu satu, kalo awek cun blonde tu senang je nak tengok, cukup dgn sebelah mata saja punai pun bole naik..syeikh qarawi juga belum putuskan apa2 fatwa mengenai sarawak report,semua nya masih dlm kajian dan penyiasatan..kalo semua dah ada kata putus , maka kata2 itu akan dipersembahkan disudarul muhtaha dihadapan kursi allah..muhammad juga akan berada ketika pengumum keputusan melawan kafir harbi sarawak report.

semua ni memerlukan masa, tenaga, harta dan nyawa.. kiranya gagalnya melawan kafir harbi ni bermakna mati la hadi dan umat islam sedunia.maka takkala itu dunia akn dikiamatkan, hadi akan diangkat kelangit dan diletakkan on KEMALUAN BESAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/15/1









---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu budak besar PAS tak boleh pakai lah

Kata TUN , orang India panggil " PODAH !!!!!!! "

Betul kata TUN pun

Sapa nak dengar Budak Bahalol cakap pun