Selasa, 16 Ogos 2016

LAPORAN POLIS DIBUAT DI NEW YORK








HUSAM KE NEW YORK
Husam pegi new york saman malaun2 1mdb tu semua?? Hah! Gua tabekkk! Gua salute!! Oops, sory husam, sory tt, gua bukan tabek bukan salute sama husam. Bukan. Sebab hari ni pun diberitakan azmin pun kemuka saman kat mahkamah berkaitan 1mdb. Tapi gua pun bukan salute pada azmin, sorang yang dah berpangkat mb, sanggup jugak masuk bertarung dalam lubuk perundangan dan bukan turunkan tugas tu pada balaci bawahan.

Tapi jujurnya gua tabek dan salute pada haji najib dan laki. Hah! Gua salute depa sebab depa berpandang jauh walaupun kak ros tu pendek je dan banyak benda dan ramai orang tinggi-tinggi belaka di keliling yang halang field of vision dia yang kontot.

Lagi la gua salute! Sebab pandangan jauh depa bikin isu 1mdb hingga saat ini, dah berapa punya banyak kes mahkamah kes saman naik kiri kanan semuanya berkisar tentang 1mdb. Maka dengan otomatik haji najib, 1mdb, anak kak ros, kawan cina anak kak ros, pegawai2 1mdb, pengarah ipic, pengarah goldman sachs, pengarah betapa banyak firma on LANGKAH TERBAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/15/16










--------------------

Tiada ulasan: