.

Isnin, 1 Ogos 2016

INI KAH MUKA DICARI FBI






INIKAH 

MUKA



MALAYSIAN 

OFFICIAL 1

YANG SEDANG

DICARI OLEH FBI




------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Minta maaf yea

Ini budak BANGLA 1,5 JUTA ke yang nak masok jadi PENGUNDI HANTU nanti ?????

Kelapa Sawit banyak tak kutip dah....

Tanpa Nama berkata...

Kalau muka mcm ni fbi pun xnak tangkap..busuk punya muka kalau fbi tangkap satu batalion fbi kene samak.phuiiiii.aku nk mkn pun xdak selera tgk gambaq ni.puihhh

Nazrio Dond DoLLa berkata...

MaLaysian officiaL One sebenarnya bukan seorang, bukan raja, bukan arabiya, muLa2 memang singuLar, dah Lamaaa ram nanti singguLar akan jadi pLuraLs, akan jadi ank2 Rajasa.....tahu dah perangai hiLLary tu hiLLarious...bekas gf aku tuu

Tanpa Nama berkata...

geng mamak ni cari makan kat penang je. tempat lain tak bole kacau.kalo kacau nanti pukida marah, perkasa marah..di penang, melayu sokong mamak..ini kerana, kote melayu kecik, kote mamak besar dan bole dijual tepi jalan..apa punya kote..

panglimo potaseh berkata...

Bayangkan lopeh togok duoboleh boto Pamoga Ku Putih .. kulit Pak Itam ni masih samo .. itam logam. Itam cam ni satelit pun tak pek kosan. Itam cam ni takdo sapo ondak.

Tanpa Nama berkata...

Kalao Kuali Itam ni nak jadi Official Popadam pon tak layak.