.

Isnin, 1 Ogos 2016

SUMPAH SUMPIT - LADA API





        SUMPAH LAKNAT

Sumpah laknat boleh dilakukan di mana-mana saja; di bawah pokok, dalam pasaraya, dalam sampan di tengah laut ketika candat sotong, semua tempat dibolehkan, hatta di white house pun boleh. Yg penting saksi najib mestilah orang islam yg suci murni sesuci embun, contohnya hadi awang, cikgu pa, takiyudin ataupun tontonwee asalkan bertaraf ulama, semua layak jadi saksi.

 Kalau kapir harbi mcm hillary clinton atau donald trump tak dikira, tak boleh jadi saksi. Selepas buat sumpah laknat mesti wajib buat umrah di tanah suci, selesai semua tu barulah najib dan 1mdb dapat pengampunan dari FBI, aset yg telah disita akan diserah semula pada kerajaan malaysia. 

InsyaAllah, silap2 haribulan bila 1mdb dah bersih selepas sumpah laknat, ramai akan melabur, amerika pun akan melabur dan nilai ringgit akan pulih, saham felda akan melambung dlm pasaran terbuka, makcik dan pakcik felda tumpang gumbira sebab bakal dapat bonus berlipatkali ganda. Takbirrrrr!!! on SUMPAH LAKNAT AMERIKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:12 PM




-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Sumpah

Jangan tak sumpah

Lahanat sumpah boleh pakai ke ?????

Bahalol

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sumpah rosmah jadi najib. najib jadi rosmah.... Ehhhhhhh.. Takbley takbley... Nati untung najib... Tak jadi sumpah... Maki je... Pukimak ko anak beranak sial penyamun najib... Mmmhhhh... Puas ati mak....

panglimo potaseh berkata...

Hannah Yeoh kata lepas mereka jadi wakil rakyat, kerajaan Selangor nak tengok harta wakil rakyat ini .. samaada ianya setimpal dengan gaji mereka.

Tu lah .. cobak terke, agak-agak berapa gaji Syahid-dan Quaseem masa dia jadik Yang Berhirmat dan Embie dulok .. Aku bagi petunjuk .. dulok dia penah derma rm44 jota .. jota je lom lagi biliyun.

Tanpa Nama berkata...

MO1 (Murid Obese 1): Cikgu, bolehkah kita sumpah laknat yang simin orang dalam tong?
C4 (Cikgu 4): Ya boleh, laknat yang simin orang dalam tong bukan saja kita boleh sumpah dia jadi satu mengkarung dada bidang (1mdb), malah kita dipatutkan bagi dia c4 bila krismas.
MO2 (Murid Obese 2): Cikgu, jika orang simin kita dalam tong, bolehkah kita sumpah laknat?
C4 (Cikgu 4): Tak boleh sumpah laknat, yang kita boleh cuma sumpah seranah!
MO1 (Murid Obese 1): Cikgu, tapi kami selamat cikgu, orang tak boleh muatkan murid obese macam kami dalam tong, hahaha!
C4 (Cikgu 4): Boleh! Jika kamu buat cikgu marah sebab nakal macam rose murid super obese 1 di tingkat 4 atas, cikgu sumpah kamu jadi satu mengkarung dada bidang (1mdb), masukkan dalam tong, tuang simin, dan c4 kamu bila krismas tak lama lagi!