.

Isnin, 1 Ogos 2016

UNTUK EKSPOT SAHAJA



JUARA TERNAK BABI
Syahidan Quassim dari Perlis menderma je dah rm44juta .. dia dah lama kekenyangan .. ketum dia tak pandang .. takat ni lah. Isa dulu plak juara ternak babi .. katanya hasil dari babi tulah dia bina Noghogi Sombilan .. yo lah tu. 

Teori Sanusi Jonet, tanam padi atas atap mungkin lebih praktikal untuk ketum. Risda kata ketum ditanam hanya untuk ekpot ke negara Kapir Harbi & Kapir Isin .. ianya boleh dihalalkan malah sahid sebab kasi weng Si Kapir .. teringat gwa hikayat Perang Chandu dulu. Phuuuh .. 

Risda pong dah pandai tipu sebab pitih. Ekspot tu apa .. kilang pistol ke. Gwa ingat kita ikut cara Mirzan Chedet bukak kilang todi kat luar negara. Apa kata kita bukak ladang ketum kat Indonesia plak gantikan sawit. on KETUM TAK DIBENARKAN DI PERLIS
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/31/16






------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

https://www.youtube.com/watch?v=AQERzlHjjZ0

Dah 5 tahun dah video ni kluaq.. melayu x pedulik pun.. aku rasa hang Pak TT, cuba buat tagline video ni kat blog hang.. sikik hari Najib huluq dedak macam ayaq sungai la masuk akaun hang..

Anak mahathir beli bisnes arak RM2900 juta cash.. beli esso malaysia RM1700 juta cash.. sama ligat macam Najib jugak..