.

Selasa, 9 Ogos 2016

LEBIH JELAS - LEBIH SENANG





TT SOKONG

DONALD TRUMP

KENAPA?
trump berfahaman kanan
trumph rasis
trump sexist
trump anti imigran
kenapa sokong trump?

tt sokong trump
kerana trump dilihat jelas
trump sosok kanan yang radikal
dilihat dasar kanan jelas
dilihat sikap rasis jelas
tidak menyamar
tidak menyorok
tidak berselindung

apakah pembaca sedar bahawa
bush dua beranak
bersama clinton
mengebom dan membunuh
warga dunia
tapi obama seorang sahaja
membunuh dan mengebom
lebih dari jumlah 3 presiden ini

ini bahaya kulit hitam
yang digunakan untuk
buat kerja jahat
lebih jahat dari kulit puteh

hillary adalah calon pilihan wall street
kini tim neo konservatif
telah masuk sokong hillary

justeru dunia dalam bahaya 
lebih banyak datang dari hillary
hillary yang bermuka muka
bahaya besar datang dari presiden
yang dianggap liberal
kita telah lihat obama mengebom
lebih banyak negara
membunuh lebih banyak
rakyat dunia dari  jumlah tiga presiden


DASAR TRUMP
tidak sokong perang di syria
tidak sokong tppa di asia
tidak sokong ttip di eropah
tidak mahu bermusuh dengn rusia
tidak mahu bermusuh dengan china
mahu berniaga dengan rusia
mahu berniaga dengan china
tak suka kerajaan saudi arabia
tak minat dengan NATO

amerika untuk amerika
tentera amerika pertahan amerika

buruh amerika didahulukan
bukan pendatang haram dari mexico
bukan pendatang haram dari pakistan
bukan pendatang haram dari afrika
bukan pendatang haram dari bangladesh

kilang dan syarikat amerika
beroperasi di amerika
bukan di china
bukan di vietnam
bukan di malaysia

RASISMA TRUMP
sikap rasis trump
tidak menyentuh kita
melainkan kita masuk
secara haram cari kerja di amerika

MAKNA NYA
lebih baik brahim ali
dengan dasar kanan yang jelas
lebih baik ahmad maslan
denagn cakap bodoh yang jelas

dari kahiry jamaluddin
yang menyamar pandai
dan melambatkan perubahan

lebih baik namewee
lebih baik tan keng liang
yang jelas anti melayu
yang tak sedar hidup di tanah melayu
dari riduan tee
dari sangkaran pillay
yang menyamar melayu


KETIKA INI

DUNIA DALAM

BAHAYA BESAR

SEBELUM TRUMP

MENANG RUSIA

IRAN & SYRIA

AKAN DISERANG



----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ape yg penah tt sokong penah menang...? keh3... org baik selalu kalah ke? Atau org jahat yg bangang je tak ley menang..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

HiLLary akan menang
HiLLary yg punya ekor mata
Yang cantik di mata ku itulah
Akan menang...semua kapitaLis
Yahudixionist suka dia...
Apa kita ada ummat Amerika mana
Yang dengar leLabong LuLabay kita
Ameera Ameera amennnn
Buat hiLLarious HiLLary

Anti Fitnah berkata...

Sopan santun kan budaya Melayu.
Cakap berlapik ...
Tindakan pun berlapik ...
Rasuah pun berlapik ...
Mohong pun berlapik ...
Semua berlapik ...
Sampai keturunan pun boleh berlapik ...
Entah-entah anak-anak Riduan Tee ... didaftar sebagai Melayu kot. Berlapik tu ...

Tanpa Nama berkata...

Entot pun lapek ngan bantal bucuk atas tikar mengkuang, tu pun anak bedozen2 macam nam jahnam...sialan jadi Mt kampau, Mt borough, Mt lahap, Mt dedak dll.

Tanpa Nama berkata...

Adakah Trump suka negara kleptokrasi? Bagaimana balaci-balaci kleptokrasi cari makan bila Trump jadi tuang presideng.

pendita muda berkata...

Asalkan janji dia tu betul kira Bagus jadi Presiden AS jangan pulak menyusahkan Malaysia,.seperti MO1 tu la menyusah lagi ada,.

Unknown berkata...

Bila America nak serang Iran TT? Tunggu punya tunggu dah macam tunggu bila najib nak saman WSJ.