.

Sabtu, 20 Ogos 2016

MARI BERTARUH







MARI 


BERTARUH


BERAPA


LAMA


NAJiB


BOLEH


BERTAHAN









-----------------

13 ulasan:

Saiful berkata...

sampai selanjut lanjut tulurrr boleh lanjut...gold medal nnt semua usaha dia la..

Saiful berkata...

sampai selanjut lanjut tulurrr boleh lanjut...gold medal nnt semua usaha dia la..

Tanpa Nama berkata...

2 bulan incounting.hehehe.nk cabut nnti pandai la Mangkuk Hayun ni buat helah. Bagi alasan nk Mampus kotBila Zahid Komedi ambil alih trus buat PRU .

Tanpa Nama berkata...

bertaruh tu samo jo dengan berjudi, duik rakyat, anak tiri MO1, jholok buat berjudi kek vegas.. den tak nak bertaruh najib bulih tahan sampai bilo, sobab aee tak sampai seminit dah terpancut.. walau lohe... baik la poi jerman..tontowi, puas hati lamo sikit bertahan

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tanya sama pukimaH

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bertaruh apo.. Petai... Kakakakka... Dulu yer... Najib bley tahan 6 ...7 minit... Semenjak ngan pendek pendek tegap ni.... 3 minit belum tontu..tak lawan Aziz... Dio bley tahan 18 minit.. Tengok test anak 18 minit....world class.... Memang beza ngan anak 3 minit ni.. Asyik ngutaaaannngggg je keje... Ambil perhatian.... Kakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Selama melayu masih bodoh dan tolol Selama itulah Pokemon blh bertahan

Tanpa Nama berkata...

OBAMA PENCEN 21 JANUARI 2017

MAT LOL pencen bulan February lah

FBI bagi muka kat Obama jugak kan

Tak kan lah Obama kengkawan dengan Budak Bahalol kan

Malu lah kat PUTIN tengok kan

Tak lama lagi pun

Tanpa Nama berkata...

Lagi 23 hari.

Tanpa Nama berkata...

Jika umur panjang, Najib akan jadi PM sehingga umurnya 250 tahun.

Bukan sekadar skandal billion trillion dirembatnya Melayu x amik pot, jika UMNO membuat upacara sembelih manusia dalam Masjid Negara pun, xder sapa berani melawan. Lagikan letup guna c4 tu, kes terpencil uuuu...

Rakyat spesis bacul dan dayus. Asal berkuasa, buat apa pun, mufti2 dan org agama terus sokong. Kepalabutuh la Melayu haramjadah sume ni.

Tanpa Nama berkata...

Dgn Zina Zen mungkin lama skit. Dgn Antuya campor dopan Dan bolakang tak leh tahan lama. Dongan Mak Badak mampuih kono tahan sampai badak tokoncing atas perut dia. Selagii ado mk badak dia konolah bertahan lama.

Tanpa Nama berkata...

Siapa jadi Bookie

Tanpa Nama berkata...

omputih kata sampai krismas atau winter break, melayu kata hujung tahun.
student cakap hujung sem, korporat cakap end of 4th quarter.

gua pun mudah-mudahan ditemukan jodoh,
dan bukan lagi loser dan tidak lagi secretly admiring
kahkahkah