.

Jumaat, 12 Ogos 2016

MANA HADI HILANG?






MANA HILANG

HAJI HADI

 TAKIYUDDIN

 NIK ABDOH

TON TON WI

MENGAPA TIDAK

 NAFIKAN

PAS TERIMA DUIT

DARI NAJIB

APAKAH MEREKA

ADA MAKLUMAT

HANYA

TUAN IBRAHIM

SAJE YG TAK TAHU

SAJE TANYA 

KERANA PELIK






--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku hanya bersangka Poyooo.memang TITM tak tahu Komplot Orang orang disekeliling dia.Setakat ni TITM saja yang Menyangkut Tali Gantung kat Leher dia.Jadi Jurucakap PAS.Hj Hadi and the Ularmak Geng sonyap jer.tengah pikir apa nak jadi Esok Pulak.

Tanpa Nama berkata...

MAGIK

Semua hilang naik MAGIK KARUNG kan

TUAN IBRAHIM INI MACAM BERSATU lah.....

Kalau BETUL elok lah , mati nanti pun senang

Yang lain MAGIK !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dah mampos disedut sotong

Tanpa Nama berkata...

Kau ingat hadi nak layan ke berita sampah SR tu? Lagipun hadi sendiri yg bentang kononnya usul ruu hudud. Kau gila ke apa? Kalau hadi layan SR silap2 lagi byk kebenaran yg muncul, lagi letih nak bersilat lidah. Lagi baik hadi dok diam2.

Kau bayangkan kalau usul yg kononnya ruu hudud tu lulus dan hadi terpalit dgn rasuah... oops derma yg 90juta duit rakyat yg dicuri tu.. kau agak hadi hududkan diri sendiri tak? Berani ke dia potong tangan sendiri? Kahkahkah padan muka, disuruh pencen tapi taknak, rupanya mmg dah kena beli.

#ulamadedak